سه شنبه 22 شهریور 1384

سخنگوي كميته اطلاع‌‏رساني شوراي‌‏عالي امنيت‌‏ملي: ايران در پاسخ روشن خود به البرادعي برخي اتهامات نادرست را به وي گوشزد كرده است، ايلنا

سخنگوي كميته اطلاع‌‏رساني شوراي‌‏عالي امنيت‌‏ملي:
ايران در پاسخ روشن خود به البرادعي برخي اتهامات نادرست را به وي گوشزد كرده است
تهران- خبرگزاري كار ايران

سخنگوي كميته اطلاع‌‏رساني شوراي‌‏عالي امنيت‌‏ملي جمهوري اسلامي ايران درباره گزارش جديد تهران در مورد فعاليت‌‏هاي هسته‌‏اي خود به مديركل آژانس بين‌‏المللي انرژي اتمي، اعلام كرد: اين گزارش شامل شرح مفصل همه فعاليت‌‏هاي هسته‌‏اي صلح‌‏آميز ايران و همچنين اطلاعات مفصلي است كه آژانس به آنها نياز دارد.

به گزارش سرويس ديپلماتيك خبرگزاري كار ايران ( ايلنا )، "علي آقامحمدي" در گفت‌‏وگوي اختصاصي با شبكه خبري "العالم" گفت: اين گزارش، همچنين شامل پاسخ روشن و واضح به برخي اشتباهاتي است كه آژانس در مورد بخشي از برنامه هسته‌‏اي ايران دچار آن شده و نيز توضيح كاملي در مورد فعاليت‌‏هاي اخير ايران در اين چارچوب است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: در اين گزارش به آقاي البرادعي، بر نادرست‌‏بودن برخي اتهامات وارده به ايران در مورد فعاليت‌‏هاي هسته‌‏اي پنهان در 18 سال گذشته تأكيد كرده‌‏ايم.
سخنگوي شوراي‌‏عالي امنيت‌‏ملي در عين حال، بر موضع اصولي تهران در مورد شفاف‌‏بودن فعاليت‌‏هاي هسته‌‏اي ايران، در سطح جهاني تأكيد كرد.

Copyright: gooya.com 2016