چهارشنبه 6 مهر 1384

حداد عادل: مصوبه امروز مجلس به معناي خروج از N.P.T و نپيوستن به پروتكل نيست، فارس

خبرگزاري فارس: رئيس مجلس شوراي اسالامي با اشاره به تصويب فوريت طرح الزام دولت به تعليق اجراي پروتكل الحاقي به معاهده N.P.T گفت: اين طرح به معناي خروح از N.P.T و نپيوستن مطلق به پروتكل الحاقي است.


به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، غلامعلي حداد عادل ظهر امروز در حاشيه مراسم اولين گردهمايي مديران و مسئولان بنياد شهيد و امور ايثارگران در جمع خبرنگاران در خصوص ارزيابي خود از طرح 2 فوريتي الزام دولت به تعليق اجراي پروتكل الحاقي معاهده N.P.T گفت: اين طرح در اين مرحله‌اي كه امروز به تصويب مجلس رسيده به معناي خروج از معاهده N.P.T نيست و به معناي نپيوستن مطلبق ما به پروتكل الحاقي هم نيست.
وي افزود: ما يك فوريت طرحي را به تصويب رسانديم كه اگر خود آن طرح تصويب شود دولت را موظف مي‌كنند كه مادام كه داشتن چرخه سوخت ما حق ما شناخته نشده دولت از اجراي پروتكل الحاقي كه تاكنون داوطلبانه بوده خودداري كند.
رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اين كه پيوستن به پروتكل الحاقي در مجلس تصويب نشده است، تصريح كرد: اجراي پروتكل تاكنون به صورت داوطلبانه انجام مي‌شد مجلس پس از تصويب طرح مذكور به دولت ابلاغ مي‌كند كه ديگر داوطلبانه آن را اجرا نكند تا مجلس در اين زمينه تصميم گيري كند.
حداد عادل در پاسخ به سؤالي در خصوص اهداف سفر روز پنج شنبه خود به لبنان و سوريه گفت: انشا‌الله روز پنج‌شنبه در اين زمينه توضيح مي‌دهم.
وي در پاسخ به سؤالي مبني بر اين كه چرا لايحه جامع خدمات به ايثارگران دير به مجلس ارائه شده است، گفت: اين سؤال را بايد دولت و كساني كه اين لايحه را تهيه كردند پاسخ دهند اگر دير به مجلس ارائه شد اميدوارم كه دير از محلس خارج نشود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رئيس مجلس شوراي اسلامي افزود: آنچه در حيطه وظيفه ماست اين است كه ترتيبي بدهيم انشا‌ الله اين لايحه زودتر در مجلس به تصويب برسد. البته مجلس با تعداد زيادي از طرحها و لوايح روبروست و ما موظف هستيم آيين نامه را رعايت كنيم و اميدواريم در حد امكان اين لايحه زودتر تصويب شود.
حداد عادل در پاسخ به اين سؤال كه اين لايحه در چه مرحله‌اي قرار دارد گفت: تازه به دست ما رسيده و هنوز در كميسيون مربوطه مطرح نشده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حداد عادل: مصوبه امروز مجلس به معناي خروج از N.P.T و نپيوستن به پروتكل نيست، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016