سه شنبه 12 مهر 1384

محسن رضايي: گولدكوئست غيرقانوني ست، رضايي قبل از انتخابات: اين شركتها قانوني ست؛ از من حمايت هم كرده اند، انتخاب

سايت خبري تحليلي انتخاب: محسن رضايي در پاسخ به سوالي مبني بر مديريت يكي از شركتهاي گلدگوييست، گلدماين و شركتي مشابه با فعاليتي هرمي گفت: من هيچ ارتباطي با اين شركتها ندارم و اين قبيل شايعات دروغ است و بايد با عملكرد خلاف قانون اين شركتها برخورد قاطع صورت گيرد.اين درحايست كه محسن رضايي پيش از برگزاري انتخابات و در همایشی که توسط شركت چند اي. بي. ال -که فعالیت هايي شبیه گروه غیرقانونی گولد کوئست، دارند- شركت كرده و...ادامه


سايت خبري تحليلي انتخاب : دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام پس از پايان نشست خبري خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالي مبني بر مديريت يكي از شركتهاي گلدگوييست، گلدماين و شركتي مشابه با فعاليتي هرمي گفت: من هيچ ارتباطي با اين شركتها ندارم و اين قبيل شايعات دروغ است و بايد با عملكرد خلاف قانون اين شركتها برخورد قاطع صورت گيرد.

به گزارش «انتخاب»، اين درحاليست كه محسن رضايي پيش از برگزاري انتخابات و در همایشی که توسط شركت چند اي. بي. ال -که فعالیت هايي شبیه گروه غیرقانونی گولد کوئست، دارند- به عنوان حامي اين شركت، سخراني كرده بود.

رضايي در آن جلسه كه در گرم ترين روزهاي فعاليت هاي انتخاباتي برگزار شده بود، طي سخناني اساسا فعاليت اين شركتها را به نفع اقتصاد كشور دانسته بود و ضمن تاكيد بر "قانوني بودن" فعاليت اين شركتها، صراحتا اعلام كرده بود: اي.بي.ال خواستار حمايت از اينجانب شده است،چه اشکالی دارد که این شرکت ها از من حمایت کنند،به هر حال آنان به دنبال پیشرفت کشورند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شايان ذكر است، سخنان وي كه در سايت «انتخاب» ، خبرگزاري فارس و بسياري از رسانه ها منتشر شد، هيچگاه از سوي وي تكذيب نشد.

متن سخنان محسن رضايي در همايش شركت «اي.بي.ال»: http://entekhab.ir/display/?ID=619&page=1

Copyright: gooya.com 2016