یکشنبه 24 مهر 1384

فرمانده نیروی مقاومت بسیج: صدای انفجار اهواز لهجه انگلیسی دارد، مهر

فرمانده نیروی مقاومت بسیج کشور گفت: در چندین انفجار قبلی و احتمالا انفجارات اخیر شهر اهواز که با هدف تفرقه افکنی بین شیعیان و سنی ها انجام گرفت، دست توطئه گر انگلیسی ها در کار است و باید مسئولین کشور با برملا کردن توطئه دشمنان انقلاب و معرفی عوامل این ناامنی، مردم را در جریان واقعیت این مساله قرار دهند.
به گزارش خبرنگار "مهر" از اردبیل، سردار سید محمد حجازی در جلسه معارفه فرمانده جدید نیروی مقاومت منطقه اردبیل با اعلام این مطلب افزود: دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با این اقدامات کودکانه خود و به خاک و خون کشیدن عده ای افراد مظلوم و روزه دار هدفی خامی را دنبال می کنند که آن هم این است که در جامعه و کشور عدم امنیت را به مردم القاء کنند و البته هدف و غرض دشمنان معلوم است و ما به روشنی می دانیم صدای انفجار اهواز لهجه انگلیسی دارد.

وی گفت: نیروهای اشتغالگر عراق نه تنها در این کشور اقدام به ایجاد ناامنی و فضای رعب و وحشت می کنند بلکه سبب شدند که در کشورهای همسایه عراق و افغانستان نیز ناامنی ایجاد شود و ما به صراحت اعلام می کنیم که ضرر و زیان ماندن نیروهای آمریکایی و انگلیسی بیشتر از نماندن آنهاست.

حجازی با اشاره به تامین امنیت مردم عراق از سوی خود آنها افزود: مردم عراق بهترین نیروی برقراری صلح و آرامش در منطقه هستند و ملت ما همانطور که در آغاز انقلاب با استفاده از نیروهای مردمی توانستند آرامش و امنیت در جامعه ایجاد کنند مردم عراق نیز می توانند آرامش را در منطقه ایجاد کنند.

وی بسیج را نیروی آماده و جان بر کف جامعه برشمرد و گفت: بسیج به عنوان نیروی آماده و با تشکیلات منسجم نیاز به حمایت همگانی دارد و اگر این نیرو تعاملی با سایر نهادها نداشته باشد نمی تواند به اهداف سازمانی و از پیش تعیین شده خود برسد.

سردار حجازی تصریح کرد: دشمنان با توطئه ها و برنامه های مختلف درصد ایجاد ناامنی در ایران هستند و با کوچکترین مساله می خواهند مساله ساز، بحران آفرینی و جو تبلیغاتی علیه نظام را راه بیندازند و در این شرایط حساس تنها راه مبارزه آمادگی نیروهای مردمی و نظامی در کشور است تا اقتدار، عظمت و قدرت نظام را به رخ جهانیان بکشیم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در خاتمه با تقدیر از زحمات و خدمات پنج ساله سردار حسن کرمی به عنوان فرمانده نیروی فعالیت بسیج منطقه اردبیل گفت: سردار کرمی به عنوان نمونه خدمت در عرصه های مختلف حضور موثر داشته و توانسته در مدت پنج سال حضور خود در اردبیل خدمات شایسته و گرانقدری را ارائه دهد که این خدمات به یادگاری خواهد ماند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر و اعطای لوح سپاس از زحمات بی شائبه سردار حسن کرمی به عنوان فرمانده اسبق نیروی مقاومت بسیج طی حکمی سرهنگ علی حق بیگی به عنوان فرمانده جدید نیروی مقاومت بسیج اردبیل منصوب شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرمانده نیروی مقاومت بسیج: صدای انفجار اهواز لهجه انگلیسی دارد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016