جمعه 6 آبان 1384

"کشور خدا" خود کشور را به پرتگاه می برد! پاسخی به بیژن مهر و محمود مهران ادیب، ناصر مستشار

من از بیگانگان هرگز ننالم ورنه هرچه با من کرد آشنا کرد

لطفا اصلاح شده را چاپ کنید باتشکرناصر مستشار

با سپاس های میهن دوستانه، هم میهنان گرامی آقایان بیژن مهرو محمود مهران ادیب از اینکه مرا شایسته پاسخگوئی دانسته اید بسیار خرسندم !! امید وارم اینگونه گفتگو ها همه را به یک ایران آزاد ودمکراتیک ومستقل وفدرال در چهار چوب ایران سکولار وباحفظ تمامیت ارضی ایران نزدیک سازد. این راه شاید دشواریهائی داشته باشد اما فراموش نکرده باشیم که مادران وپدران ما در انقلاب مشروطیت برای اولین بار شکل حکومت را ایالتی وولایتی پی ریزی نمودند که هیچگاه بدان توجه نشد ونهایتا میهن دستخوش ناملایمتی هائی گردید.همه آن اتفاقات در دوران جنگ سرد می توانست رخ دهد وهریک از قدرت های وقت مبارزات ملی ومیهنی را به سمت خود سوق می دادند . اما اینک جهان درعصر و دوران دیگری است .باید هوشیار باشیم ومنطبق برخواسته های برحق دیگر اقوام؛ حکومتی را بعنوان آلترناتیو مطرح نمائیم تا رضایت آن اقوام هم تامین گردد تا بعضی سیاست های منفی دیگران در نطفه زمین گیر گرد ، وگرنه آب روان حاضر است وشناگران گوناگون هم حاضر!! قبل از آنکه دیگران بانیات منفی اقدام نمایند ، بهتر است نیروهای مترقی طرحهای جامع ومانع را پیش ببرند تا زمانی که فرصت های مناسب در دست است؛ باید اقدام نمود.مقالات متعدد آقای سام قندچی می تواند بسیار مثمر اثر باشد .ایشان تمام راه کارهای بنده را علمی تر وپیشگیرانه تر مطرح نموده است . شما از دیر به فکر افتادن اعلیحضرت سخن می گوئید ، اما خیلی از سیاسیون فعلی خود همان اشتباه را از خود بروز می دهند.(( گذشته چراغ راه آینده است)) را باید سرمشق خود قرار دهیم وآنرا بکار بگیریم وگرنه تکرا طوطی وار آن هیچ مزیتی ندارد!

وقتی پاسخ هم میهن گرامی آقای بیژن مهر را در سایت رفراندم در تاریخ 26 اکتبر می خواندم ؛ گیرنده رادیوئی گزارش میداد که چگونه رئیس جمهور حکومت اسلامی تهدید به نابودی اسرائیل را سر داده است وهمچون آدلف هیتلر میکروفون را به جبهه جنگ تبدیل نموده است. وبلافاصله پس از تهدیدات حکومت اسلامی علیه اسرائیل ،از جانب همه ممالک متمدن جهان محکوم گردید و بار دیگر همه جهانیان به نیات پلید ولایت فقیه پی بردند.بدون استثناء همگان گفتند که رژِیم تهران اکنون بدون برخورداری از سلاح های اتمی اینگونه کشور های دیگررا مورد تهدید قرار می دهد ، وای به حال آنروزی که این رژیم واقعا صاحب سلاح اتمی گردد !!! اگر امپراتوری داریوش سوم در جنگهای طولانی با یونان توسط اسکندرفرو ریخت واگر امپراتوری یزد گرد سوم در جنگ های پی در پی با امپراتوری رم توسط اعراب برچیده شد. به یقین حکومت اسلامی هم در تضاد هیستریک با امریکا واسرائیل کیان میهن را به باد خواهد!! پس بهتر است رژیم بر باد دهنده میهن را از اریکه قدرت به پائین بکشیم تا شاهد آن روزهای تلخ وناگوار نگردیم ! حالا می پردازم به پاسخ آقای بیژن مهر!!

شما نوشته اید ((خدمت من در جبهه سر پل ذهاب شاید در یک مقطع زمانی کوتاه وبه اشتباه وبه خاطر یک فریب ملی به حساب اسلام گذاشته شود)) تصادفا تمام شگرد های حکومت اسلامی در فریب دادن وخریدن فرصت های هر چند کوتاه مدت خلاصه شده است. این حکومت مدت 27 سال است که مردم میهن مارا با مسائل گوناگون مشغول نموده است این حکومت با مهارت بی مانند میدان بازی ایجاد میکند .منتها مخالفان ملایان باید هوشیارانه به میدان بازی رژِیم وارد نگردند؛ بلکه رژیم را وادار به ورود زمین بازی خود نمایند! حفظ نظام؛ چشم اسفندیار؛ همه حکومت گران ایران است. به چشم رژیم باید آرش گونه نشانه گرفت وگرنه( ول معطلیم)! در جریان گروگان گیری بربرانه کارمندان سفارت امریکا هم از همین شیوه بسیاری را در انظار عمومی خلع سلاح سیاسی نمود. آیا عمل وحشیانه گروگان گیری قابل حمایت بود؟ آیا آن عمل ناشایست در خدمت منافع ملی بود؟ رژیم در صدد است که بیرق جنگ افراشته نماید آیا رژه رفتن سیاستمدران آگاه ودور اندیش زیر آن پرچم کذائی در خدمت ملت وتمامیت ارضی است ؟بدرستی باید گفت که رژیم ملایان دجال ترین حکومت تاریخ بشری در جهان است!!جنگ ایران وعراق را می توان تا مرحله آزاد سازی خرمشهر دفاعی ومیهنی ارزیابی نمود ولی بعداز آن ملایان اشتهای تصرف کشور عراق را در سر داشتند ودیگر جنگ میهنی ودفاعی به حساب نمی آمد بلکه تجاوز کارانه بوده است. عاقبت با شرمساری شکست را پذیرفتند و جام زهر را نوشیدند .زیر پر چم ملایان سینه زدند همین عاقبت را دارد که پنج هزار روستا از بین رفت .چهل شهر ایران ویرانه شد .نزدیک به یک ملیون کشته وزخمی بجای ماند. هنوز مرزنشیان بروی مین ها ی خودی وغیر خودی جانشان را از دست می دهند ومبلغ هزار میلیارد دلار از دست رفت . این در حالیست که مردم میهن ما از کمبود های بیشمار در زمینه های مختلف در عذابند وسرمایه های ملی یا دود شدند ویا به جیب قدرت های خارجی سرازیر شدند.دول امپریالیستی در دو سناریو سود می برند .یک بار در براه انداخت جنگ وفروش اسلحه ودر دور دوم در باز سازی ممالک تحت سیطره مستبدان وجاهلان!!

شما خود نیک می دانید کشور با حکومتی که برسرکار است تعریف می شود وگرنه سرزمین خالی از سکنه دائمی وحکومت؛ کشور به حساب نمی آید .این حکومت ها هستند که کشور را یا سر بلند می سازند یا آنرا به پرتگاه سوق میدهند .وظیفه مهم فرزانگان مردم هرکشور در این نهفته است که به تمام جهانیان اعلام نمایند که اگر حکومت بر سرکار خائن به منافع مردم است پس نماینده قانونی ملت نیست. در همین راستا در مقالات متعدد خواستار تشکیل گنگره ملی در تبعید را شده ام . شما نوشته اید (( جبهه ملی هیچگاه بحران ساز نبوده است واز مسیر قانون خارج نشده بلکه بحران زمان همیشه آنان را فر خوانده است)) من ازاین جمله شما مفهوم دنباله روی سیاسی وحوادث را درک می کنم .درحالی که راه وروش دکتر محمد مصدق همچون شیر ژیان شتافتن به سوی مسائل حاد وفوری کشور بود اساسا آن زنده یاد جنبش آفرین بود جنبش ملی شدن نفت به ابتکار ایشان آغاز شد.در ضمن شادروان دکتر شاپور بختیار هم به گفته خودش همچون مرغ طوفان بود وبا شجاعتی بی نظیر در دورانی که اکثر سیاسیون گرد امام در ماه رویت شده جمع شده بودند اخطار نهائی رابه ملت ایران می نمود اما افسوس گوش شنوائی نبود. فراموش ننمائید که رژِیم بهترین فر هیختگان را به دژخیمانه ترین طریق ممکن از مردم گرفت.در حال حاضر مردم ایران به شدت فقدان رهبران زبردست را احساس می کنند . حضور آقای سنجابی در پاریس وپشت خمینی نماز خواندنش را مردم ایران هیچگاه فراموش نمی کند. اما روش ارائه داده شما در شخصیت دکتر کریم سنجابی به خوبی دیده می شود .به همین خاطر دکتر بختیار همیشه در تاریخ وقلبها باقی خواهد ماند ولی از دکتر سنجابی خاطره خوشی به جای نمانده است.به درستی داریوش فروهر راناسیونالیست می نامید.آِیا به خاطر دارید در جریان کشتار یازده تن از کارکنان سفارت جمهوری اسلامی بدست نیروهای نظامی طالبان در مزار شریف افغانستان را داریوش فروهر چگونه ارزیابی وموضع گیری نمود ؟ اعلام رسمی جنگ علیه طالبان را خواستار شده بود ! این درست خواست قدرت های جهانی بود تا پایشان به ایران گشوده شود !!

اگر میهن پاره پاره شود مقصر اصلی در درجه اول رژیم حاکم برایران است و در درجه دوم سیاسیون ضعیف وناپیگیر و بدون مسئولیت مقصرند!! وگرنه ملت بی گناه چند بار می تواند جوانان خود را قربانی سیاست ها خائنانه رهبران ارتجاعی حکومت اسلامی نماید.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بعداز انقلاب ارتجاعی اسلامی 57 خورشیدی سیاست های کلان در جماران وقم ومشهد اتخاذ می شود نه درواشنگتن ونه در مسکو ونه در لندن !! اینکه این دول همواره درحال سود جوئی وبهره برداری موذیانه هستند هیچ شکی نیست، اما این میدان را چه کسانی برای آنه مهیا می کنند.؟ به غیر از حاکمان قدرت پرست من نیروی دیگری را نمی شناسم شمااز من می پرسید ((سرزمین هائی که رفتند ودیگر باز نگشتند،وضعیت امروز ایران راچگونه می بینید))در پاسخ شما خواهم گفت که همه آن سرزمین ها براثر خیانت های اسلام پناهان وشاهانی که از ملایان دنباله روی می کردند از دست رفت. آیا درست است که سیاسیون دورااندیش وملی سرنوشت ایران را به سرنوشت اسلام حکومتی گره بزنند. جهان متمدن در نبرد با حکومت اسلامی است نه با ملت ایران !! اسلا م حکومتی خواه ناخواه ویا دیر یا زود فنا پذیر است. ایرانیان وطن دوست باید برای حفظ میهن سرنگونی اسلام حکومتی را تسریع نمایند تا به سوگواری فجایع ننشینیم !! اگر میهن خدیوران فرزانه میداشت وانقلاب ارتجاعی به وقوع نمی پیوست وایران در گذار رشد وترقی قرار می گرفت امکان برگشت آنها حتی در شکل یک فدراسیون ممالک امکان پذیر می شد .حالا همه آن کشورها لااقل استقلال خود را دارند وخوشحالند که زیربیرق اسلام زندگی نمی کنند؟

اگر بخواهیم رژیم را بخاطر حفظ کشور مورد حمایت خویش قرار دهیم ، همین را که داریم هم ناچارا از دست خواهیم داد!! شاید تلخ باشد اما حقیقت دارد ،چون حقیقت دارد میتواند به واقعیت بپیوند .دیگر نمی توان همچون گذشته اندیشید ودیگر نمی توان همچون گذشته حکومت کرد . این حقیقت همواره در طول تاریخ به طور تسلسل وار به واقعیت پیوسته است ؛ منتها آنانی که دیر هنگام به این حقیقت دست یافته اند؛ می توانیم درموزه ها به دیدارشان برویم! حکومت اسلامی از آن تبار است .پس همت کنیم تا میهن خود را از چنگال ابلیس زمان نجات دهیم .بگذاریم آِیندگان به ما افتخار کنند نه لعنت ونفرین !

Copyright: gooya.com 2016