شنبه 7 آبان 1384

نابودي اسرائيل، تنها راه حل، جمهوري اسلامي

بسم الله الرحمن الرحيم

ديروز روز قدس بود , روز خروش جهان اسلام عليه صهيونيسم ; روز بيعت با يادگار فراموش نشدني امام خميني (ره ); روز مردمي كردن مبارزه عليه اسرائيل غاصب ; روز اقتدار ملتها و روز همايش مسلمانان جهان عليه رژيم اشغالگر صهيونيست و حاميان آن و تجلي جلوه هاي بي بديل و شورانگيز از وحدت و عزم راسخ مسلمانان عالم براي محو و نابودي غده سرطاني اسرائيل .
ديروز روز بروز فرياد دلتنگي آوارگان از حلقوم ايمان , روز عصيان و خشم عليه غاصبين , روز فشرده شدن قلب ها از اسارت قدس و سرازير گشتن اشكها در مظلوميت فلسطين بود.
ديروز روز مشت هاي گره كرده از خشم , بروز بغض هاي فرومانده از نامردمي ها , روز مرگ بر اسرائيل , روز جاري شدن مردم در خيابانها , روز حاكميت چادرهاي مشكي , روز جوانه زدن اميد در دل ملتها , روز شكفتن هزاران غنچه لبخند در اردوگاههاي فلسطيني و روز عزت اسلام و مسلمين بود.
ديروز روز تدبير جهان اسلام براي درمان يك درد كهنه و روز زدودن يك زخم مزمن از پيكره مسلمانان و روز آغاز علاج قطعي يك غده سرطاني بود كه سالهاست مانع درخشش مسجدالاقصي شده و كبوترهاي محل معراج پيامبر را به خاك و خون كشيده است .
شور و شعور انقلابي جهان اسلام در حمايت از ملت فلسطين ديروز بذر اميد تازه اي را در قلب مسلمانان كاشت و تدارك بهاري پرشكوه بود كه در آن بذر انتفاضه نهايي , سنگهاي خشم را به بار خواهد نشاند و كشتزار آزادي قدس را از لوث صهيونيستهاي غاصب رها خواهد كرد.
ديروز روز تجلي ميثاق مسلمانان جهان با آرمان فلسطين در مقياس عظيمي از عمل گرايي بود و مسلمانان روزه دار , پرشكوه تر از هميشه به صحنه آمده و با جملات رسا , آزادي قدس شريف و نابودي رژيم غاصب اسرائيل را فرياد كردند. ديروز پشتوانه آزادي قدس شريف جلوه گري كرد و در سيلي بنيان كن , خود را در صحنه سياسي جهان به سازشكاران تحميل نمود. حضور گسترده ملتهاي مسلمان در مراسم روز جهاني قدس تنها يك حركت سياسي براي نشان دادن ميزان علاقه و تاكيد مسلمانان جهان بر ضرورت نجات فلسطين و آزادسازي قدس از يوغ حكومت غاصب اسرائيل نبود بلكه فراتر از آن , پيامي بزرگ و درس آموز براي رژيم هاي سازشكاري بود كه اين روزها نرد عشق با رژيم صهيونيستي مي بازند و در تدارك از سرگيري رسمي مناسبات پنهان خويش با صهيونيستها هستند. دنياي اسلام در روز قدس امسال بر اين حقيقت تاكيد كرد كه طرح هاي خائنانه و خفت بار سازش رژيم هاي مرعوب و وابسته با رژيم صهيونيستي پاسخي جز آتش خشم ملتهاي مسلمان را در پي نخواهد داشت و انتفاضه ملت فلسطين با تكيه بر عزم ملتها به رژيم هاي عرب كه وقاحت را از حد گذرانده و درعين حال كه شعار حمايت از آرمان فلسطين را مي دهند به سازش با رژيم صهيونيستي و ذبح آرمان آزادي قدس شريف مي پردازند , پاسخ قاطعي خواهد داد كه حرف اول و آخر را در ميدان مبارزه خواهند زد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حضور پرشكوه و حماسي ملتهاي مسلمان در مراسم روز جهاني قدس همچنين يك پيام صريح و قاطع به مجامع بين المللي به اصطلاح طرفدار حقوق بشر كه در مقابل جنايات رژيم صهيونيستي سكوت اختيار كرده اند داشت تا بدانند جهان اسلام به آن از حد از بلوغ و خودآگاهي رسيده كه اميدي به سازمانهاي بي خاصيت بين المللي و مجامع جهاني نبندد و زيربار خواهشهاي ذلت بار شكايت بردن به سازمانهاي مدافع حقوق بشر نرود و فقط با غيرت و همت خويش و مردمي كردن مبارزه عليه اسرائيل غاصب به حق خود دست يابد.
مراسم پرشكوه ديروز در سراسر جهان اسلام يكبار ديگر زنده بودن « آرمان فلسطين » را ثابت كرد و نشان داد كه حركت آزادي قدس شريف در مسير صحيح خود قرار گرفته و اين ملتها هستند كه در پرتو اسلام , حرف آخر را درباره قدس عزيز و سرزمين اسلامي فلسطين خواهند زد. حرف آخر همانست كه امام خميني در 27 سال قبل فرمودند « اسرائيل بايد از صفحه روزگار محو شود » . اگر امروز دولت آمريكا از تكرار همين سخن توسط رئيس جمهوري اسلامي ايران به خشم ميآيد , اين خود نشانه اصالت اين موضع است . واقعيت اينست كه تنها راه حل مساله فلسطين اينست كه اسرائيل از صفحه روزگار محو شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نابودي اسرائيل، تنها راه حل، جمهوري اسلامي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016