سه شنبه 10 آبان 1384

پورمحمدي، وزير كشور: در دوم خرداد با هزاردشنام مرا كنار گذاشتند؛ اما واقعيت نمايان شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - قزوين
سرويس: سياسي

وزير كشور در مراسم معارفه‌ي استاندار جديد قزوين، گفت: تغييرات مديران بر اساس شرايط جديد انجام مي‌شود و بايد بر اساس خواست و مطالبات اكثريت جامعه عمل كنيم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين مصطفي پورمحمدي در اين مراسم افزود: در دوم خرداد من را با هزار دشنام، تهمت، افترا و يك دنيا مساله كنار گذاشتند، اما من تسليم خواست مشروع عمومي جامعه شدم و گذشت زمان واقعيت‌ها را نمايان ساخت.

وي خطاب به منتقدان دولت گفت: بايد با تحمل، سعه‌ي صدر، روشن‌بيني و بردباري مدبرانه مسائل را تحمل كنيد و بپذيريد؛ چرا كه مردم تجربه‌اي را ديدند و تصميم گرفتند كه تجربه و انتخاب جديدي داشته باشند.

پورمحمدي تاكيد كرد: وقتي فضاي سياسي عوض مي‌شود و انتخاب مردم شكلي ديگر پيدا مي‌كند بايد تسليم اراده مردم شويم.

وي در ادامه به اهميت وجود برنامه‌ريزي در كار استانداران اشاره كرد و گفت: بايد در برنامه‌ريزي اولويت‌بندي داشته باشيم و روي مزيت‌هاي بومي شناخت پيدا و تاكيد كنيم.

وزير كشور عمل پيگيرانه و مجدانه را لازمه‌ي هر كاري دانست و گفت: توجه به اين مساله در دولت ما كه نگاه تحول‌گرايانه دارد واجد اهميت بيشتري است.

پورمحمدي خواهان نظم در اجراي برنامه‌ها شد و گفت: حتي حوادث غير مترقبه و بحران‌ها نبايد اجراي برنامه‌ها را تحت‌الشعاع خود قرار دهند و بايد ظرفيت‌سازي و جذب منابع به ميزان كافي صورت گيرد تا اختلالي در اجراي برنامه‌ها پيش نيايد.

وي استان قزوين را سرزمين مردمان فرهيخته، فرهنگ‌دوست، متدين و ولايت‌مدار دانست كه از ديرباز مهد پرورش انسان‌هاي پاك و برجسته در عرصه‌هاي مختلف بوده و در تاريخ معاصر هم از اين نعمت بهره‌مند بوده است.

وزير كشور تاكيد كرد: انتظار ما اين است كه با چنين ظرفيت‌هاي مديريتي، صنعتي، اقتصادي و انساني ارزنده، روند توسعه استان هر چه سريع‌تر و به خوبي پيموده شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي مهندس نصري را مديري مجرب با سوابق روشن و شفاف و توان و ظرفيت بالاي اجرايي معرفي كرد و گفت: انتظار ما از ايشان اين است كه با هنر مديريت و توانمندي‌هاي بالاي استان در جهت تحول قزوين و خدمت به مردم شريف اين استان حركت كنند.

در مراسم معارفه‌ي سيد احمد نصري استاندار جديد قزوين و توديع فريبرز محموديان، استاندار سابق تعدادي از مديران، فعالان سياسي، روحانيت و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

از ميان نمايندگان استان در مجلس، حجت‌الاسلام قدرت‌الله عليخاني، نماينده‌ي مردم بويين زهرا و محمد عليخاني، نماينده‌ي مردم قزوين در اين مراسم حضور نداشتند.

هم‌چنين وزير كشور در جمع خبرنگاران در واكنش به انتشار خبر اختلاس برخي مسوولان سابق استانداري قزوين گفت: نبايد با يك بي‌احتياطي آبروي مديران در معرض چپاول قرار گيرد.

به گزارش ايسنا حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي وزير كشور در مراسم معارفه استاندار جديد قزوين با تشكر از زحمات فريبرز محموديان استاندار سابق گفت: من هم درد دل آقاي محموديان در ماجراي خبر اختلاس را تصديق مي‌كنم و نمي‌پسندم با دولتي كه شعار عدالت‌محوري را در سرلوحه‌ي كارش قرار داده، اين‌گونه رفتار شود.

وي افزود: اميدوارم اين بي‌احتياطي جبران شود تا فضاي مودت و دوستي توسعه يابد.

چندي پيش از اختلاس ميلياردي در شوراي آرد و نان استان قزوين خبر داده شده بود.

اين مساله از سوي استاندار، نماينده‌ي ولي‌فقيه و امام جمعه قزوين و مديركل دادگستري استان تكذيب شد.

Copyright: gooya.com 2016