چهارشنبه 11 آبان 1384

معاون امنيتي وزير كشور: احتمال دارد بمب‌‏گذاري امروز پاسخي به موضع‌‏گيري برخي كشورها عليه ايران باشد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

معاون امنيتي وزير كشور گفت: احتمال دارد بمب‌‏گذاري امروز در برج سايه تهران در پاسخ به موضع‌‏گيري برخي كشورها عليه ايران صورت گرفته باشد.
علي احمدي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، گفت: اين انفجار در ساعت 5/10 صبح به وسيله مواد دست‌‏سازي در حد باطري موتورسيكلت كه صرفا صوتي بوده است، در پله‌‏هاي در خروجي رخ داده است كه در اين حادثه دو جام شيشه‌‏اي برج سايه مي‌‏شكند.
وي افزود: در حال شناسايي عوامل اين حادثه براي روشن شدن هدف آنها از اين كار هستيم.

------------------------

مدير روابط عمومي وزارت كشور:
بعيد نيست انفجار برج سايه با موضوع 13 آبان ارتباط داشته باشد


تهران- خبرگزاري كار ايران

مدير روابط عمومي وزارت كشور گفت: از جزييات حادثه، كيفيت و اصل قضيه و هدف بمب‌‏گذاران در برج سايه تهران اطلاعي ندارم لذا اظهار نظر در مورد هدف آن هنوز براي ما مشخص نيست اما بعيد نيست كه اين انفجار با موضوع 13 آبان و راهپيمايي امروز ارتباط داشته باشد.
مجتبي ميرعبدالهي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با بيان اينكه نيروي انتظامي انفجار صوتي را در برج سايه تاييد كرده است، گفت: در تماسي كه با فرمانده پليس تهران داشتم، گفتند حادثه بسيار كوچك بوده و تبعات تخريبي و جانبي نداشته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: اين انفجار مربوط به يك بمب دست‌‏ساز صوتي بوده كه در مسير خروجي پله‌‏ها كار گذاشته شده بود و نيروي انتظامي در حال بررسي موضوع است و هنوز اطلاعات تكميلي به ما ارايه نشده است.
ميرعبداللهي خاطر نشان كرد: بعد از دريافت اطلاعات تكميلي در خصوص اهداف آنها اطلاع‌‏رساني خواهيم كرد.

Copyright: gooya.com 2016