یکشنبه 15 آبان 1384

سخنگوی حزب‌الله ايران: وزيری كه برای وزارتخانه‌ی نفت معرفی شده شايد چهره‌ای گمنام باشد ولی مديری استراتژيك است، ايسنا

مصلحت نظام حكم مي‌كند كه چهار وزارتخانه‌ي باقي مانده هرچه زودتر داراي وزير شوند سرويس: سياسي
1384/08/15
11-06-2005
11:10:18
8408-06774: کد خبر



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

سخنگوي حزب‌الله ايران با اشاره به معرفي چهار وزير باقيمانده از سوي دولت به مجلس، اظهار داشت: به علت اينكه در اين دو ماه اين چهار وزارتخانه وزير نداشته بسياري از كارها قفل شده و كاركنان اين وزارتخانه‌ها بلاتكليفند و ما اين امر را به خصوص در دو وزارتخانه‌ي مهم آموزش و پرورش و وزارت نفت مشاهده مي‌كنيم.

مجتبي بيگدلي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار داشت: وزراي معرفي‌شده شايد در ظاهر ناشناخته باشد و من خود حداقل سه نفر از اين وزراء را نمي‌شناسم اما وزيري كه براي وزارتخانه‌ي نفت معرفي شده شايد چهره‌اي گمنام باشد ولي مديري استراتژيك است كه در صورت كسب رأي اعتماد مي‌تواند در اين وزارتخانه موفق عمل كند.

وي با اشاره به اختيارات نمايندگان مجلس گفت: در حال حاضر مصلحت نظام حكم مي‌كند كه اين چهار وزارتخانه از جمله وزارتخانه نفت و آموزش و پرورش هرچه زودتر داراي وزير شوند. به همين بابت اميدواريم نمايندگان مجلس به اين 4 وزير راي اعتماد دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بيگدلي در ادامه با اشاره به هماهنگي وزير كشور با نخبگان هر استان براي معرفي استاندار آن استان اظهار داشت: به نظر من اين امر نيازي به هماهنگي با مجلس ندارد و هماهنگي با نخبگان هر استان براي معرفي استاندار امري طبيعي و لازم است.

وي به انتخاب استاندار قم اشاره كرد و گفت: فردي كه به عنوان استاندار قم انتخاب شده در حد معاونت رييس جمهور داراي توانايي و لياقت است و با توجه به اينكه قم به عنوان يك مركز علمي شناخته شده، اميدواريم استاندار جديد بتواند زمينه را براي رشد و پيشرفت هرچه بيشتر اين استان در زمينه‌هاي علمي و نرم‌افزاري فراهم كند.

Copyright: gooya.com 2016