پنجشنبه 26 آبان 1384

ثبت‌نام پنجاه‌هزار نفر براي عمليات استشهادي، انتخاب

خبرگزاري انتخاب : در مراسم استشهاديون که در دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار شد 1000 نفر ثبت نام کردند.

محمدعلي صمدي، سخنگوي ستاد پاسداشت شهداي نهضت جهاني اسلام در خصوص مراسم برزگداشت استشهاديون در شاهرود گفت: در مراسم شب گذشته استشهاديون در دانشگاه صنعتي شاهرود، قريب به هزار نفر ثبت نام کردند.

وي گفت: در اين مراسم که با استقبال پرشور دانشجويان و مردم شاهرود مواجه شد، از زنان شهادت طلب فلسطيني هم تقدير شد و فيلم‌هايي از زندگي و عمليات آنان پخش گرديد و در ادامه مراسم، محمدي، از کارشناسان امور سياسي به سخنراني پرداخت.

وي تصريح کرد: اين مراسم با همت ستاد پاسداشت، جمعيت دفاع از ملت فلسطين و بسيج دانشجويي دانشگاه شاهرود برگزار شد و در اين مراسم، آخرين فيلم عمليات استشهادي در سرزمين هاي اشغالي که توسط شهيد «حسن ابوزيد» انجام شده است، به نمايش درآمد که با ابراز احساسات شديد حضار مواجه شد.

سخنگوي ستاد همچنين از نمايش فيلم سخنان احمدي نژاد درخصوص محو اسرائيل در اين مراسم، خبر داد و گفت: در کل کشور تا کنون 50 هزار نفر براي عمليات استشهادي ثبت نام کرده‌اند که از اين تعداد، 1000 نفر سازماندهي و يگان بندي شده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين مراسم همچنين، بسيج دانشجويي با اعلام حمايت از مواضع اصولي رييس جمهور و حق مسلم ايران براي استفاده از فن آوري هسته اي به برخي مسئولان هشدار داد که «چرا به جاي اين‌که از خدا بترسند، از قدرت‌هاي استکباري ترس دارند؟».

سخنگوي ستاد پاسداشت شهداي نهضت جهاني اسلام گفت: عطر شهادت طلبي و استراتژي شهادت خواهي را به اقصي نقاط ايران مي بريم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ثبت‌نام پنجاه‌هزار نفر براي عمليات استشهادي، انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016