پنجشنبه 1 دی 1384

پشت درهاي بسته، گفت و گو با همسر عبدالفتاح سلطاني، روز

مريم کاشاني
m.kashani@roozonline.com

همسر عبدالفتاح سلطاني در آغاز صد و چهل و پنجمين روز از زندان انفرادي اين وکيل دربند، با "روز" از بلاتکليفي خود و خانواده اش سخن گفت.

خانم سلطاني در اين گفت و گو با اشاره به آخرين ديدار با همسرش در زندان اوين اظهار داشت: دو روز پيش او را ديديم. وضع جسمي اش خوب نبود، اما به لحاظ روحي مشکلي نداشت. البته او هم نمي داند ماجرا چيست و اين وضع تا کي ادامه دارد و چه خواهد شد. او هم در بلاتکليفي به سر مي برد.

خانم سلطاني به کوشش هاي خود براي پاسخ گيري از سعيد مرتضوي نيز اشاره کرد و افزود: چند بار ملاقات کردم، ولي چون نتيجه اي نگرفتم تصميم گرفتم ديگر مراجعه نکنم. در حال حاضر من و وکلاي آقاي سلطاني در صدد گرفتن قرار ملاقات از آقاي شاهرودي هستيم. ما از او استمداد کرده ايم که ما را از بلاتکليفي نجات دهد. به هر حال آقاي سلطاني کارهاي زيادي دارد، پرونده هاي موکلينش مانده و سرپرست يک خانوار است.

او در مورد تغيير بازپرس پرونده مي گويد: مدتي است که از پرس عوض شده و بازجويي جديدي هم انجام نشده است. فقط دو ماه ديگر زمان بازداشت موقت او را تمديد کردند و داد گاه هم بر اين موضوع صحه گذاشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در مورد تاثير زنداني و بلاتکليف بودن عبدالفتاح سلطاني بر خانواده، مي گويد: به هر حال 5 ماه است که آقاي سلطاني در زندان به سر مي برد. ما چهار بچه داريم که در سطوح مختلف تحصيلي قرار دارند، آنها صد و چهل و پنج روز است که پدر را در خانه نديده اند و تمام مدت در اين انتظارند که با تغيير حکم موافقت شود، ولي هيچ اتفاقي نمي افتد. انگار همه پشت درهاي بسته هستيم.

خانم سلطاني در پايان اظهار اميدواري مي کند که اين ماجرا هر چه زودتر تمام شود و "اين خاطره تلخ بگذرد و براي هيچ خانواده اي تکرار نشود."

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پشت درهاي بسته، گفت و گو با همسر عبدالفتاح سلطاني، روز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016