پنجشنبه 1 دی 1384

پورمحمدي: اختیارات بیشتری به استانداران داده می شود، مهر

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی وزیر کشور پس از پایان مراسم معارفه "ابوطالب شفقت" استاندار جدید مازندران در جمع خبرنگاران حضور یافت و به سئوالات آنان پاسخ گفت.
به گزارش خبرنگار "مهر" در ساری، وزیر کشور در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه نظام جامع انتخاباتی در حال تدوین است، گفت: در حال آرایش سیاسی این نظام هستیم.

پورمحمدی در پاسخ به سئوال خبرنگاری با اشاره به اینکه در بخش ناهنجاری ها بین 5 تا 15 درصد کاهش وجود داشته است، افزود: این کاهش در ناهنجاری ها مثل سرقت مسلحانه، آدم ربایی، تجاوز و توزیع مواد مخدر بوده است.

وی افزود: ناهنجاری ها در جامعه زیاد است و باید درصد رفع ناهنجاری ها برآمد.

وزیر کشور با اشاره به تفویض اختیار استانداران در رابطه به انتصاب بخشداران اظهار داشت: برای اولین بار بر آن شدیم تا انتخاب بخشداران توسط استانداران منطقه صورت گیرد و برنامه اصلی ما این است که اعتبارات هر استان در همان استان صرف گردد.

پورمحمدی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه تا چه زمانی استان مازندران باید با معضل زباله دست و پنجه نرم کند، گفت: زباله در استان از گذشته مشکل ساز بوده و کمبود زمین و محدودیت مناطق مسکونی از جمله عواملی بود که نتوانستیم زباله را در یک جا جمع کنیم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: هر زمانی تملک مکان های دفن زباله مشخص شد نسبت به نصب تجهیزات آمادگی داریم.

وزیر کشور با اعلام اینکه شوراها نماد مشارکت در هر جامعه ای می باشند، اظهار داشت : معتقدیم باید شوراها تقویت گردند.

پورمحمدی در خاتمه با بیان این مطلب که 80 درصد استانداران بومی هستند، تاکید کرد: با این کار می خواهیم ظرفیت های مناطق را از طریق همین مسئولین بومی شناسایی کنیم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پورمحمدي: اختیارات بیشتری به استانداران داده می شود، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016