جمعه 2 دی 1384

بهروز افخمی: آغاز فعالیت صبا نیازمند رفع مشکلات و ابهامات است، مهر

امیدوارم تا روز یکشنبه بسیاری از ابهامات برای آغاز فعالیت شبکه ماهواره ای صبا حل شود

سران ارشد حزب اعتماد ملی دیشب با حضور مهدی کروبی جلسه ای را برای بررسی نحوه فعالیت شبکه ماهواره ای صبا برگزار کرده و در آن و لزوم راه اندازی این شبکه تاکید کردند.
بهروز افخمی مدیر شبکه خبری صبا که مهدی کروبی پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری وعده راه اندازی آن را داده بود در گفتگو با خبرنگار سیاسی مهر ،اظهار داشت: در جلسه شب گذشته مشکلاتی که برای پخش برنامه های صبا پیش آمده مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تصمیم نهایی در این خصوص یکشنبه هفته جاری اتخاذ شود.

شبکه ماهواره ای صبا قرار بود شب یلدا با انجام دو گفتگو با مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی و بهروز افخمی مدیر این شبکه توسط محمد قوچانی عضو شورای سردبیری روزنامه شرق آغاز به کار کند. اما به عللی نوار برنامه های ضبط شده به موقع به استودیوی پخش نرسید و قرار شد شب گذشته فعالیتهای آزمایشی صبا آغاز گردد که اینگونه نیز نشد.

افخمی در این خصوص اظهار داشت: عصر روز گذشته یک کارمند منطقه آزاد رسانه های دوبی (مدیا سیتی فری زون) با دفتر صبا در تهران تماس گرفت و اعلام کرد که برنامه های تلویزیونی صبا قابل پخش نیست.

وی ادامه داد: کارمند منطقه آزاد رسانه ای دوبی در باره علت این مسئله توضیحی نداد و فقط گفت که برای روشن شدن موضوع باید در ساعات اداری روز یکشنبه با دوبی تماس بگیرید و در این خصوص مذاکره نماید.

افخمی تاکید کرد: باید بررسی شود که مشکل عدم پخش برنامه های صبا سیاسی یا فنی بوده است تا بتوان در این خصوص تصمیم گیری کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مدیر شبکه ماهواره صبا در عین حال اظهار داشت: دبیر کل حزب اعتماد ملی دیشب بر لزوم راه اندازی هرچه سریعتر صبا تاکید نمود و متذکر شد اگر پخش برنامه های این شبکه نیازمند تغییر مرکز پخش از دوبی به یک کشور دیگر باشد این موضوع را در دستور کار قرار می دهیم تا فعالیت صبا آغاز گردد.

افخمی در پایان با تاکید بر اینکه تا مشخص نشدن این مسائل پخش آزمایشی صبا امکان پذیر نیست ابراز امیدواری کرد تا روز یکشنبه بسیاری از ابهامات برای آغاز فعالیت شبکه ماهواره ای صبا حل شود. وی از جلسه خود با برخی مسوولین نظام در این زمینه خبر داد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بهروز افخمی: آغاز فعالیت صبا نیازمند رفع مشکلات و ابهامات است، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016