سه شنبه 20 دی 1384

تذكر سه نماينده مجلس به وزير دفاع براي پيگيري علل سوانح هوايي، فارس

خبرگزاري فارس:نديمي نماينده لاهيجان، محمدياري نماينده تالش و زماني نماينده ملاير در تذكري كتبي خطاب به وزير دفاع خواستار پيگيري علل سوانح هوايي براي هواپيماهاي نظامي در كشور شدند.


به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، غلامعلي حداد عادل صبح امروز سه شنبه تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي كشور را قرائت كرد.
حق‌شناس نماينده بندرانزلي، مودب پور و صادق زاده نمايندگان رشت به وزير جهاد كشاورزي در خصوص ادامه به كار گيري نيروهاي ناظر بر صيد شركت‌هاي صيادي «پره» در استان‌هاي گيلان، مازندران و گلستان تذكر دادند.
اسلامي نماينده ساوه و زرنديه به وزير نيرو در خصوص بررسي علت عدم ابلاغ صورت جلسه سهميه آب از سرشاخه‌هاي دز براي شهرستان ساوه به سازمان مديريت و برنامه‌ريزي جهت ملحوظ نمودن در بودجه سال 85 تذكر داد.
سليمان جعفرزاده نماينده ماكو و چالدران به وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در مورد اقدامات پيشگيرانه از ورود بيماري آنفولانزاي مرغي در مرزهاي شمال غرب كشور تذكر داد.
سرافراز يزدي،‌ آرين منش و عسگري نمايندگان مشهد و كلات به وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در خصوص اجراي تعهدات شركت‌هاي مخابرات و پست نسبت به باشگاه ورزشي پيام خراسان تذكر دادند.
عباسپور، فتاحي و جهانگيرزاده نمايندگان اروميه به وزير مسكن و شهرسازي در خصوص تامين و تخصيص اعتبار براي اتمام اجراي طرح بافت قديمي شهر اروميه به نام طرح جامع ميدان امام با گذشت 10 سال از شروع آن تذكر دادند.
مطورزاده نماينده خرمشهر به وزير راه و ترابري در مورد ضرورت توضيح به مردم در خصوص اظهارات اخير وزير سابق راه و ترابري راجع به صنعت حمل و نقل هوايي تذكر داد.
طهماسبي نماينده سروستان به وزير نيرو در مورد تسريع در شروع عمليات اجرايي سد ميرزاي شيرازي منطقه كوار تذكر داد.
دوگاني نماينده فسا به وزير جهاد كشاورزي در خصوص تسريع در پرداخت مطالبات كشاورزان ذرت كار شهرستان فسا تذكر داد.
آوايي نماينده دزفول به وزير جهاد كشاورزي در مورد جلوگيري از انتصاب افراد ناكارآمد و داراي سوء پيشينه در مناصب مهم تذكر داد.
ايرج نديمي نماينده لاهيجان، محمدياري نماينده تالش، زماني نماينده ملاير به وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در مورد پيگيري علل سوانح هوايي با توجه به از دست دادن سرمايه‌هاي عظيم انساني، مديريتي و بي‌اعتمادي به امنيت پرواز تذكر دادند.
وزير نماينده كهنوج به رئيس جمهور در خصوص دستور جلوگيري از حذف بودجه شهرستان‌هاي جديد التاسيس رودبار جنوب و قلعه جنگ توسط سازمان مديريت و برنامه ريزي تذكر داد.
نديمي نماينده لاهيجان و زماني نماينده ملاير به وزير كشور در خصوص پيگيري و تسريع در معرفي قاتلان قتل‌هاي اخير زنان در تهران جهت كاهش بي‌اعتمادي و رفع نگراني خانواده‌ها تذكر دادند.
محمدياري نماينده تالش، رضوانشهر و ماسال و ايرج نديمي نماينده لاهيجان و سياهكل به وزير كار و امور اجتماعي در خصوص تاسيس اداره كار در شهرستان‌هاي رضوانشهر، ماسال و سياهكل تذكر دادند.
تمدن نماينده شهركرد به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص رسيدگي عاجل به وضعيت اسفبار كتابخانه‌هاي عمومي كشور از حيث مشكلات مالي و كمبود كاركنان تذكر داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نوروززاده نماينده اسفراين، جبارزاده نماينده تبريز، حق شناس نماينده بندر انزلي، نديمي نماينده لاهيجان، تابش نماينده اردكان، رضايي نماينده مسجدسليمان، مودب پور نماينده رشت، محسني نماينده نوشهر و چالوس،‌ محمدياري نماينده تالش، بگلريان نماينده ارامنه جنوب، وارطان نماينده ارامنه شمال، جلالي نماينده شاهرود، عليخاني نماينده قزوين، كعبي نماينده آبادان، اميني نماينده استهبان و هاشمي ريسه نمايند شهر بابك به وزير بازرگاني در خصوص پيگيري اعمال قوانين و نظارت قانوني در حل و فصل اختلافات بين اتاق‌هاي ايران و تهران تذكر دادند.
كارخانه‌اي نماينده همدان به وزير راه و ترابري در خصوص ايجاد تدابير و سازوكار لازم براي افزايش كيفيت آسفالت ريزي جاده‌ها با توجه به عمر كمتر از يك سال آن تذكر داد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تذكر سه نماينده مجلس به وزير دفاع براي پيگيري علل سوانح هوايي، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016