چهارشنبه 21 دی 1384

طرح حمله به ایران روی میز اولمرت، آفتاب

آفتاب ـ ایهود اولمرت کفیل نخست وزیری رژیم صهیونیستی از مفاد نقشه ی حمله اسرائیل به مراکز هسته ای ایران مطلع شد.


به گزارش روزنامه البیان امارات این نقشه برای حمله به 10 مرکز اتمی ایران با استفاده از تسلیحات هوشمند طراحی شده است ودر حالی به اطلاع اولمرت می رسد که آمریکا واروپا انتقادات شدیدی را به تهران به دلیل از سرگیری فعالیت های اتمی حساس خود درمورد چرخه ی هسته ای آغاز کرده اند .

این روزنامه عربی به نقل از ساندی تایمز افزود : به دلیل تجربه ی نظامی محدود اولمرت یک کمیته نظامی با متشکل از وزیر جنگ اسرائیل شائول موفاز به همراه دان حالوتس رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل به همراه اولمرت تشکل شد تا مسایل نظامی در آنجا حل وفصل گردیده ودر مورد آنها تصمیم گیری شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

منابع آگاه اسرائیلی در این رابطه خبر دادند در تصمیم گیری نهایی در مورد حمله به مراکز هسته ای ایران به طور حتم نظر مثبت شیمون پرز یکی از شخصیت های کلیدی حزب کادیما گرفته خواهد شد .

بر اساس همین گزارش شارون پیش از سکته مغزی از پایگاه هوایی که اتاق عملیات حمله ی احتمال یه ایران در آنجا قرار می گیرد دیدن به عمل آورده بود.

به نوشته ی البیان این گزارش در حالی منتشر می شود که آمریکا واتحادیه اروپا با ابراز ناخرسندی از از سر گیری فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی به تهران نسبت به رویارویی با اراده ی جامعه جهانی هشدار داده وحتی واشینگتن به ایران نسبت به فراهم شدن زمینه ارجاع پرونده اش به شورای امنیت در صورت برداشته شدن این گام هشدار داد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'طرح حمله به ایران روی میز اولمرت، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016