یکشنبه 2 بهمن 1384

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه: امريكا در صورت حمله به ايران بازنده است، فارس

خبرگزاري فارس: جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه تصريح كرد:جمهوري اسلامي ايران در معادلات سياسي منطقه خاورميانه بسيار تاثير گذار است و آمريكا در صورت حمله به ايران بازنده است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از رسا مجتبي ذالنور فرمانده تيپ مستقل رزمي تبليغي امام صادق (ع) در مدرسه علميه ‌حقاني قم با بيان اين كه اگر كشوري ‌بخواهد با ايران وارد جنگ شود،از سوي كشورهاي منطقه آسيب خواهد ديد، تصريح كرد:دشمن در نبرد هوايي و جنگ الكترونيك از ما قوي‌تر است ولي در صورت هرگونه تعرض، با استراتژي نبرد نامتقارن به رويارويي با آنها خواهيم پرداخت.
جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به فشارهاي بين‌المللي بر ضد سوريه گفت:ايران به عنوان يك كشور اسلامي از دولت سوريه پشتيباني و حمايت خواهد كرد،ايران به عنوان بخشي از جهان اسلام نسبت به كشورهاي اسلامي حساس است ولي مساله سوريه براي ما تفاوت دارد.
ذوالنور همچنين به تحولات هسته‌اي ايران اشاره كرد و گفت:امروز جمهوري اسلامي ايران در جريان مسائل هسته‌اي از موضع اقتدار سخن مي‌گويد. اگر تاكنون در مساله هسته‌اي موفق بوديم به اين دليل است كه رييس جمهوري براي تطميع دشمنان هيچ حسابي باز نكرده و با اقتدار اعلام كرده كه غرب بايد خود اعتمادسازي نمايد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي گفت: اينكه غربي‌ها بي‌شرمانه اعلام كنند كه ايران بايد فناوري غني سازي و بازفناوري صلح آميز هسته‌اي را زير نظر كارشناسان آنها منهدم و معدوم نمايد در شأن ملت ما نيست. چرا نبايد از تسليحات‌هسته‌اي غرب بازرسي نماييم يا براي مذاكرات، شرايط تعيين نكينم كه غربي‌ها اين كار را انجام دهند؟
وي تصريح كرد: بسياري از كشورهاي اسلامي امروز به نيت و اقتدار مثبت انقلاب اسلامي پي برده و موضع‌گيري هاي خود را درمورد ايران اصلاح كرده‌اند.
فرمانده تيپ مستقل 83 امام جعفر صادق (ع) موضع ضد غربي رييس جمهوري را ستود و گفت: مواضع قاطعانه احمدي نژاد باعث تقويت نظام و جلوگيري از طمع غرب مي‌شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه: امريكا در صورت حمله به ايران بازنده است، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016