پنجشنبه 27 بهمن 1384

سردار طلايي: با تعرض به مراكز ديپلماتيك، پليس در حد قانوني و با قاطعيت برخورد خواهد كرد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


سردار طلايي گفت: اگر كسي به هر شكل ممكن بخواهد به مراكز ديپلماتيك تعرض كند پليس در حد قانوني و با قاطعيت با او برخورد خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار ايسنا، سردار طلايي، فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در حاشيه تجمع دانشجويان عضو طيف شيراز دفتر تحكيم وحدت در مقابل سفارت آلمان در جمع خبرنگاران گفت:‌ در هر صورت به مقدسات ديني ملت و ملت‌هاي مسلمان توهين شده و اينكه مردم ما حق اعتراض دارند چيزي نيست كه ما بخواهيم تعيين تكليف كنيم. ليكن برگزاري هرگونه تجمع در برابر سفارتخانه‌ها منوط به اخذ مجوز مي‌باشد و بدون مجوز هرگونه تجمع‏‌، غيرقانوني تلقي مي‌شود و طبيعي است با تجمعات غير قانوني به صورت قضايي برخورد مي‌كنيم

وي افزود: هرگونه تجمعي كه با مجوز قانوني نيز برگزار شود بايد در چارچوبي كه پليس تعيين مي‌كند برگزار شود و با هرگونه تعرض و سنگ پراكني و برخوردي كه منجر به تخريب سفارت خانه‌ها و تعرض به محيط آنها شود به شدت برخورد خواهيم كرد و انتظار داريم اگر كساني مي‌خواهند تحصني برپا كنند حتما مجوز گرفته و پس از اخذ آن رعايت ضوابط و مقررات را بكنند و اجازه ندهند كه در تجمع عده‌اي اعمالي را انجام دهند كه خلاف قوانين جاري باشد.

سردار طلايي تاكيد كرد: روشن و شفاف عرض مي‌كنم؛ اگر كسي به هر شكل ممكن بخواهد به مراكز ديپلماتيك تعرض كند پليس در حد قانوني و با قاطعيت با او برخورد خواهد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي همچنين در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران درباره حركت آرام امروز دانشجويان اظهار داشت: ما از هر حركتي كه مجوز داشته باشد حمايت مي‌كنيم و از هر بخش و قشري كه باشد فرقي نمي‌كند؛ اما اگر از مقررات عدول كند با قاطعيت برخورد خواهيم كرد.

به گزارش خبرنگار ايسنا، تجمع كنندگان هم‌اكنون در مقابل سفارت آلمان در حال اقامه نماز هستند.

Copyright: gooya.com 2016