چهارشنبه 17 اسفند 1384

دبيركل سازمان ملل: همه بايد تلاش كنيم گفت‌‏وگو در فضايي آرام شكل گيرد، ايلنا

- ايران هم حتما انتظارات جامعه بين‌‏المللي را درك مي‌‏كند
- مقامات آمريكا از بيان اظهارات تنش‌‏آفرين عليه ايران خودداري كنند


تهران- خبرگزاري كار ايران

دبيركل سازمان ملل گفت: مقامات آمريكا از بيان اظهارات تنش‌‏آفرين عليه ايران خودداري كنند و اجازه دهند مسئله هسته‌‏اي ايران از راه مسالمت‌‏آميز حل شود.

به گزارش سرويس ديپلماتيك خبرگزاري كار ايران" ايلنا" كوفي عنان در گفت‌‏وگو با تلويزيون چارلي روز گفت: پيش‌‏بيني مي‌‏كنم كه تهران از توافقنامه هسته‌‏اي اخير آمريكا با هند استفاده مي‌‏كند تا استدلال نمايد قدرت‌‏هاي غربي بر يك استاندارد دوگانه تكيه دارند و به خودمحوري هسته‌‏اي خود مي‌‏پردازند.
دبيركل سازمان ملل افزود: اين چيزي است كه ايران از آن استفاده خواهد كرد زيرا توافقنامه هسته‌‏اي هند- آمريكا گفت‌‏وگو با ايران را پيچيده‌‏تر مي‌‏كند.
كوفي عنان در واكنش به اظهارات ديك‌‏چني، معاون رييس‌‏جمهوري آمريكا گفت: تلاش‌‏ها ادامه دارد تا راه‌‏حل مبتني بر مذاكره براي برنامه‌‏هاي هسته‌‏اي ايران پيدا شود، ما همگي بايد تلاش خود را به كار گيريم تا اظهارات درباره بحران ايجاد شده كاهش پيدا كند و گفت‌‏وگو در فضايي آرام شكل گيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبيركل سازمان ملل گفت: حتما ايران هم انتظارات جامعه بين‌‏المللي را درك مي‌‏كند و راهي را پيدا مي‌‏كند تا جامعه بين‌‏الملل را متقاعد سازد كه قصد ندارد به راه هسته‌‏اي برود.
گفتني است؛ ديك چني، معاون رييس‌‏جمهوري آمريكا در گردهمايي بزرگ لابي صهيونيست‌‏ها در آمريكا، ايران را به شدت تهديد كرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبيركل سازمان ملل: همه بايد تلاش كنيم گفت‌‏وگو در فضايي آرام شكل گيرد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016