پنجشنبه 18 اسفند 1384

احمدي نژاد: ملت ایران خود را برای مجاهدتی بزرگ آماده کند، مهر

رئیس جمهور از مردم ایران خواست که خود را برای مجاهدتی بزرگ آماده کنند و گفت: ما باید به ایجاد آرامش، صلح و امنیت در جهان کمک کنیم و این را برای همه ملتها می خواهیم.
به گزارش خبرنگار اعزامی "مهر" به لرستان، محمود احمدی نژاد در دومین روز سفر خود صبح امروز در جمع کم نظیر مردم کوهدشت که از ساعات اولیه صبح امروز خود را برای دیدار با رئیس جمهور اجتماع کرده بودند مردم این شهرستان را مردمی فداکار، نجیب و انقلابی توصیف کرد که با تقدیم بیش از پانصد شهید پرچم انقلاب اسلامی را به اهتزاز درآورده و همچنان در این سرزمین برافراشته نگاه داشتند.

رئیس جمهور از مردم خواست که خود را برای مجاهدتی بزرگ آماده کنند و گفت: ما باید به ایجاد آرامش، صلح و امنیت در جهان کمک کنیم و این را برای همه ملتها می خواهیم.

وی خطاب به کسانی که خودشان را به خواب خرگوشی زده اند و گوشهایشان سنگین شده است گفت: این خواسته ملت ایران است که از زبان مردم غیور کوهدشت فریاد می شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مردم در این لحظه یکصدا شعار دادند : انرژی هسته ای حق مسلم ماست.

احمدی نژاد در پایان تاکید کرد: دوران زورگویی و قلدری به پایان رسیده و عصر اقتدار ملت ها آغاز شده است که مردم با فریادهای هیهات منا الذله و الله اکبر که چندین دقیقه به طول انجامید سخنان رئیس جمهور را تایید کرده و بر حق مسلم ایران در دستیابی به انرژی هسته ای و حقوق مسلم خود تاکید کردند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي نژاد: ملت ایران خود را برای مجاهدتی بزرگ آماده کند، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016