یکشنبه 4 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روز تنفيذ احمدی نژاد را "عزای ملی" اعلام کنيم! بابک داد

بابک داد
روز تنفيذ حکم احمدی نژاد، رئيس جمهوری منصوب رهبری، سياه ترين روز تاريخ معاصر ما خواهد بود. روزی است که رهبر با دست آلوده به خونش، حکم رياست جمهوری "مادام العمری" را به احمدی نژاد اعطاء می کند و با اين کار، بر خلاف انتخاب ملت و خواست مردم، يکی از شيادترين و دروغگوترين کسانی را به مسند رياست جمهوری می نشاند که تاريخ معاصر ما به خود نديده است

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قبل نوشت: برای دوستانی که نمی دانند هربار توضيح مختصری می دهم تا دليل آزادی صدا و قلم مرا که هنوز در ايرانم، به حساب سعه صدر(!) نظام نگذارند و دچار خطا نشوند. اين نظام و کودتاچيان خونريز، تحمل هيچ صدايی را ندارند و پيشاپيش همه صداها را خاموش و دربند کرده اند. من و خانواده ام از ۲۳ خرداد تا امروز، خانه به دوشيم تا بتوانم بدون خطری برای خانواده ام، در جنبش آگاهی بخشی و حقيقت گويی سهم خود را ادا کنيم. شصتمين روز آوارگی در وطن را در وبلاگم شرح داده ام. ساير يادداشتهای اين آوارگی برای بيان حقيقت و گريز از دست مأموران نايب امام زمان(!) را در وبلاگم با تيتر «تخته پاره بر موج» نوشته ام. پس آزادی اين قلم و صدا را به حساب صبوری رژيمی نگذاريد که به کمترين اعتراضات، با گلوله پاسخ گفته و دستش به خون عزيزان ما آلوده است.

روز تنفيذ حکم احمدی نژاد، رئيس جمهوری منصوب رهبری، سياه ترين روز تاريخ معاصر ما خواهد بود. روزی است که رهبر با دست آلوده به خونش، حکم رياست جمهوری «مادام العمری» را به احمدی نژاد اعطاء می کند و با اين کار، بر خلاف انتخاب ملت و خواست مردم، يکی از شيادترين و دروغگوترين کسانی را به مسند رياست جمهوری می نشاند که تاريخ معاصر ما به خود نديده است.

روز تنفيذ احمدی نژاد، باعث نزديکی موقتی ميان خيلی از ما ايرانيان؛ از آقای خامنه ای بگيريد تا آقای موسوی و خاتمی و از بسيجی و دانشجو بگيريد تا طلبه و مراجع تقليد و ديگران خواهد بود. زيرا آن روز برای گروههای مختلف، يک روز سياه و مصيبت بار خواهد بود و همگی، البته هر کدام به دلايلی می توانند عزادار باشند:

۱- روز تنفيذ احمدی نژاد، برای مردم و انقلابيون اصيل و وطن دوستان و ايران دوستان و همه و همه دوستداران سرزمين ايران، روز سياهی خواهد بود؛ زيرا «رأی مردم» رسما" قربانی می شود. زيرا احمدی نژاد و ساير کودتاچيان با سياستهای مطلقا" غيرمعقول و ماجراجويانه خود، ايران را به مهلکه نيستی و نابودی خواهند برد. اگر غربيها از حقوق بشر ما ايرانيها بگذرند ( که نگذشته اند و خبر تظاهرات مردم جهان در حمايت از ايرانيان مؤيد اين مدعاست)، اما از حقوق بشر شهروندان خود نمی گذرند و بابت ماجراجوئی های اتمی نظام، هر احتمالی منجمله احتمال بروز فاجعه و جنگ دور از ذهن نيست. هيچ ايرانی واقعی و انسان باوجدانی، از جنگ يا تحريم ايران استقبال نمی کند. به غير از همين کودتاچيان و دولت نامشروع، که اصلا" در محيط جنگ امکان زيستن و ماندن دارند. با تنفيذ حکم احمدی نژاد، ايران به آستانه يک ويرانی کامل خواهد رفت که همه مردم را درگير اضمحلال و شکست و مرگ خواهد کرد. پس اين روز سياه برای مردم ما، روز قربانی شدن رأی آنها و تأييد تقب مفتضانه ۲۳ خرداد و تنفيد اين کودتای ننگين توسط رهبر ناعادل، روز عزای ملی برای همه ايرانيان خواهد بود. زيرا همگی به سوی نيستی می رويم.

۲- روز تنفيذ احمدی نژاد توسط رهبر، همچنين برای مراجع تقليد و بسياری از اصولگرايان حامی او نيز روزی سياه خواهد بود. احمدی نژاد بارها نشان داده بعد از گرفتن حمايت از اين گروهها و اشخاص، آنها را قربانی کرده و بارها به نظراتشان بی احترامی کرده و مراجع را به اعتراض و واکنش وادار ساخته است. انتصاب معنادار رحيم مشائی به سمت معاون اول رئيس جمهور، صدای مراجع و وزيران و شخص رهبر را درآورد و اين تازه از نشانه های سحر اين روز سياه است. ای کاش احمدی جرأت اين را داشت که به رهبر بگويد:«انتصاب وعاون اول رئيس جمهور جزو مسئوليتهای رئيس جمهور است نه رهبر!» و بر انتصاب مشائی اصرار می کرد. آقای خامنه ای نمی تواند با انتصاب کسی که مردم انتخاب کرده باشند، مخالفت کند. اما همين دخالت آشکار رهبری با تصمييمات احمدی نژاد نشان از همان تقلب و کودتای کثيف دارد و آقای خامنه ای خود را مجاز می داند با برخی تصميمات کسی که خود به عنوان رئيس جمهور منصوب کرده، مخالفت کند.اما احمدی نژاد هنوز بايد زير عبای آقای خامنه ای بماند تا بعد از سرکوبی ملت بدست رهبر و عوامل رهبر، بتواند روزی همه اين دخالتهای آقای خامنه ای را يکجا با او تسويه کند. البته او اندازه اين حرفها نيست و اين قسمت کار، جزو نقشه های قيام پسر عليه پدر خواهد بود.

۳- آن روز که احمدی نژاد حکم رياست جمهوری متقلبانه اش را از دستان رهبر بگيرد، همچنين روز سياهی برای شخص آقای خامنه ای خواهد بود و لازم است خود ايشان هم با عبای سياه به آن مراسم بروند! زيرا احمدی نژاد بازيگر طرح بزرگتری است که طراح آن، شخص ديگری است و به زودی دامان آقای خامنه ای را هم می گيرد. به زودی آقای خامنه ای مانند بسياری ديگر از حاکمان جائر و خلفای ظالم، بدست فرزندش و ساير عوامل خونخواری که در دامان خود پرورش داده، يا از دور خارج می شود و يا به طور اتفاقی از بين می رود. روز جمعه در ميان سخنان حسن رحيم پور ازغدی از تئوريسين های کودتاچيان، اين قضيه به شفافيت تصريح شد و با نشانی هايی که او داد، زمينه ذهنی لازم را برای بروز چنين اتفاقی آماده می کند! اين خصلت کودتاست که رهبران خود را می خورد. احمدی نژاد و سپاه عاملان کودتای ديگری بر عليه شخص آقای خامنه ای و با هدايت مجتبی خامنه ای خواهند بود. کسی که در عنفوان جوانی، بدجوری برای رهبر شدن و جانشينی بر صندلی پدرش، انتظار می کشد و خون ريخته و خواهد ريخت. سابقه تاريخی اين پدرکشی ها در ميان خلفای صدر اسلام فراوان است و البته حق آقای خامنه ای است که چنان سرنوشتی داشته باشد. زيرا به هيچ نصيحت و اندرز و هشداری توجه نکرد و عامل کودتايی شد که خود او را هم به زودی قربانی خواهد کرد.

بنابراين برای همه ما با هر ديدگاه و جايگاهی که داريم، روز تنفيذ حکم احمدی نژاد روز سياه تاريخ ما خواهد بود. در اين روز، خوب است همگی از آقای خامنه ای تا من و شما لباس سياه بپوشيم. علم سياه برپا کنيم. قرآن پخش کنيم. اگر مسلمان نيستيم، بازوبند مشکی بپوشيم و بر ايرانی که بدست آنها ويران خواهد شد، پيشاپيش بگرييم. بزرگان و مراجع خاموش، بايد بر شروع ديکتاتوری نظاميان و پايان عصر مرجعيت بگريند و آقای خامنه ای هم بايد برای «شروع پايان خود» گريه کند. در آن روز دوست و دشمن می توانند در سوگواری شريک باشند و عزادار چيزهايی باشند که هر کدام از دست می دهند. در آن روز سياه، فقط عده معدودی از کودتاچيان خوشحال خواهند بود که احتمالا" برای شادی پيروزی خود، مانند روز ۲۴ خرداد، باتوم و تفنگ و گاز اشک آور با خود به همراه خواهند داشت و عطش خونريزشان بيش از قبل خواهد بود. بنابراين روز تنفيذ حکم احمدی نژاد را روز عزای ملی اعلام کنيم.

فرصت نوشتن / روزنوشته های بابک داد
www.babakdad.blogspot.com
babakdad@hotmail.com


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016