شنبه 3 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سارکوزی خواستار تشديد تحريم ها عليه ايران شد، راديو بين المللی فرانسه

لادن فيروزبخت - نيکلا سارکوزی، رئيس جمهوری فرانسه، خواستار تشديد تحريمهای سازمان ملل عليه ايران، برای متقاعد کردن رهبران جمهوری اسلامی به صرف نظراز برنامه هسته ای با اهداف نظامی شده است.

نيکلا سارکوزی، رئيس جمهوری فرانسه، روز جمعه، خواستار تشديد تحريمهای سازمان ملل عليه ايران، برای متقاعد کردن رهبران جمهوری اسلامی به منظور صرف نظراز برنامه هسته ای با اهداف نظامی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری فرانسه، نيکلا سارکوزی، در اظهارات خود در جمع نمايندگان سياسی مقيم فرانسه، گفت: اکنون برای جامعه جهانی زمان آن فرا رسيده است تا از ماهها تلاش بيهوده خود ( برای ادامه گفتگو ها بر سر پرونده اتمی ايران) نتيجه گيری کنند. رئيس جمهوری فرانسه، ضمن خطاب قرار دادن سازمان ملل برای اعمال تشديد تحريمها عليه جمهوری اسلامی، خواستار مشارکت هر چه بيشتر اتحاديه اروپا برای اعمال فشار بر رهبران اين کشور شد.

سارکوزی در ادامه سخنان خود در جمع ديپلماتهای سياسی متذکر شد : ما بايد با شفافيت و بطور قاطع نشان دهيم که برای ما چشم انداز يک ايران مجهز به سلاح اتمی غيرقابل قبول است. وی در ادامه خاطرنشان کرد که فرانسه خواستار آن است تا سازمان ملل تحريمهای شديدتری را عليه ايران اعمال نمايد.

رئيس جمهوری فرانسه همچنين اطمينان داد که درهای گفتگو با ايران همواره باز خواهد بود. وی در ادامه گفت: تنها هدف از اعمال تحريمهای بيشترعليه ايران، بازگرداندن اين کشور به پای ميز مذاکرات است.

شايان ذکر است که وزرای امور خارجه کشورهای عضو اتحاديه اروپا، روز دوشنبه، در نشست خود، درباره گامهای بعدی در قبال برنامه اتمی ايران رايزنی خواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016