شنبه 24 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت فعالان تبريزی، ميزان

ميزان: نمايندگان نهضت آزادی،مشارکت،ادوار تحکيم وحدت و فعالان ملی مذهبی در تبريز در آستانه ی سفر مهندس مير حسين موسوی به آذربايجان بازداشت شدند.
دکتر غفار فرزدی عضو شورای مرکزی نهضت آزادی،اروجعلی محمدی،فرماندار سابق تبريز و عضو جبهه مشارکت، دکتر آصف حاجی زاده،عضو ادوار تحکيم وحدت،دکتر صدری نيا،از فعالان ملی- مذهبی،عباس پوراظهری،عضو جنبش مسلمانان مبارز به علاوه سه فعال هويت طلب،که ساعاتی بعد آزاد شدند، همگی روز چهارشنبه يک روز قبل از سفر مهندس موسوی به تبريز بازداشت شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نيروهای امنيتی از سفر مهندس موسوی به تبريز با بهانه هايی همچون مخالفت مردم و مسائل امنيتی جلوگيری کردند.

خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران اعلام کرده بود که مردم تبريز با اجتماع در فرودگاه و مبادی ورودی شهر جلوی حضور مير حسين موسوی را در تبريز گرفته اند.
اين ادعا در حالی منتشر می شود که اين خبرگزاری مشخص نمی کند مردم چگونه از ساعت و شماره پرواز مهندس موسوی به تبريز آگاه بوده اند.
در همين حال نيروهای امنيتی با بازداشت فعالان شهر تبريز از يک روز جلوتر قصد خود را برای جلوگيری از اين سفر و امنيتی کردن شهر در آستانه ۲۲ بهمن نشان داده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016