یکشنبه 16 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موج بازداشت های ۱۱ اسفندماه، مرجان صفری، فعال حقوق بشر بازداشت شد، هرانا

مرجان صفری يکی ديگر از همکاران سابق مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران در يورش ۱۱ اسفند ماه بازداشت شده است.

خبرگزاری هرانا - در تداوم گزارشات تکميلی از يورش های ۱۱ اسفندماه به فعالان حقوق بشر، بازداشت يکی ديگر از فعالان حقوق بشر محرز شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش هرانا، مرجان صفری، از همکاران سابق مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران در يورش سازمان يافته ۱۱ اسفند ماه نهادهای امنيتی به اين تشکل بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل شده است.

نيروهای امنيتی از اداره اطلاعات سپاه تحت عنوان مبهم جرايم اينترنتی راس ساعت ۱۱ شب با مراجعه به منزل اين فعال حقوق بشر در شهر تهران اقدام به بازداشت ايشان کردند، اين نيروها همچنين پس از تفتيش منزل لوازم شخصی وی را نيز ضبط و با خود منتقل کرده اند.

لازم به يادآوری است، در مجموعه يورش های نيروهای امنيتی که از ۱۱ اسفندماه آغاز شده است، دست کم ۲۹ مورد يورش به منازل فعالان حقوق بشر ثبت شده که از اين تعداد ۱۵ يورش منجر به بازداشت فعالان حقوق بشر شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016