شنبه 7 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار اعضای ادوار تحکيم وحدت (شعبه خراسان) و جمعی از فعالين دانشجويی خراسان با خانواده محمدصادق جوادی حصار، روزنامه نگار در بند

ديدار اعضای سازمان ادوار تحکيم وحدت (شعبه خراسان) و جمعی از فعالين دانشجويی خراسان با خانواده محمد صادق جوادی حصار، مسئول حزب اعتماد ملی خراسان رضوی و روزنامه نگار

جمعی از اعضای سازمان ادوار تحکيم وحدت و نيز فعالين دانشجويی خراسان، با حضور در منزل آقای جوادی حصار، مسئول حزب اعتماد ملی خراسان رضوی و از اعضای شاخص ستاد حجه الاسلام کروبی در انتخابات رياست جمهوری و روزنامه نگار اصلاح طلب با خانواده ايشان ديدار کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ديدار که به مناسبت آغاز سال جديد صورت گرفت و برخی از اعضای ادوار تحکيم وحدت و دانشجويان دانشگاههای مختلف مشهد حضور داشتند، ابتدا فرزندان آقای جوادی حصار گزارشی از مراحل پرونده ايشان ارائه و اعلام نمودند که آقای جوادی حصار همچنان و در حالی که بالغ بر ۸۵ روز از بازداشت ايشان می گذرد، در اختيار اداره اطلاعات مشهد است و هنوز مراحل بازجويی به پايان نرسيده است.

فرزند جوادی حصار با بيان اينکه وضعيت روحی پدرش در بازداشتگاه مناسب است، ابراز اميدواری کرد که موجبات آزادی وی هرچه سريعتر فراهم گردد.

در ادامه چند تن از دانشجويان حاضر در جلسه به بيان ديدگاههای خود در مورد برخورد با فعالين سياسی پرداختند و با يادآوری سابقه روشن سياسی و مطبوعاتی آقای جوادی حصار، خواستار آزادی سريع ايشان و ديگر زندانيان سياسی شدند.

محمد صادق جوادی حصار، فعال سياسی و روزنامه نگار در ۱۰ ديماه ۸۸ و از سوی اداره اطلاعات مشهد بازداشت شد که اين بازداشت همچنان ادامه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016