جمعه 27 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن آرمين: نامه‌ای برای انحلال سازمان مجاهدين انقلاب دريافت نکرده‌ايم، ايلنا

- اتهامات عليه احزاب از بارزترين مصاديق اتهامات سياسی است و مطابق قانون اساسی بايد در دادگاه‌های صالحه با حضور هيئت منصفه بدان رسيدگی کرد.


ايلنا:به دنبال انتشار اخباری مبنی بر لزوم توقف فعاليت‌های سازمان مجاهدين انقلاب و جبهه مشارکت از سوی کميسيون ماده ۱۰ احزاب و ارجاع پرونده اين دو تشکل از سوی آن کميسيون به دادگاه برای انحلال، سخنگوی سازمان مجاهدين انقلاب دريافت هرگونه ابلاغيه‌ای را در اين زمينه تکذيب کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا،محسن آرمين در اين ارتباط گفت: ما نيز اين خبر را از رسانه‌ها شنيده‌ايم اما تاکنون مرجعی رسمی در اين باره اظهار نظر نکرده و سازمان نيز نامه يا احضاريه‌ای را در اين زمينه دريافت نکرده است.
وی افزود: پيش از اين نيز يکی از اعضای کميسيون احزاب راجع به ارجاع پرونده سازمان اظهاراتی کرده بود که از سوی ديگر اعضای کميسيون و مراجع ذيصلاح تأييد نشد لذا با توجه به اين سابقه،مادام که اين شايعه از سوی مقامات رسمی تأييد نشود، ترجيح می‌دهيم آن را اقدامی سياسی- تبليغاتی برای انحراف افکار عمومی از مسائل اصلی جامعه تلقی کنيم.
سخنگوی سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی با اشاره به اينکه انحلال احزاب و تشکل‌های سياسی مانند سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی ايران و حزب مشارکت نيازمند تصميم گيری در سطحی بالاتر از کميسيون ماده ۱۰ احزاب و وزارت کشور است گفت: چنين اقدامی به فرض وقوع، تابعی از تصميمی کلان‌تر در باره آينده فضای سياسی کشور است.
وی با بيان اينکه اتهامات عليه احزاب بی‌ترديد از بارزترين مصاديق اتهامات سياسی است و مطابق قانون اساسی بايد در دادگاه‌های صالحه با حضور هيئت منصفه بدان رسيدگی کرد،تاکيد کرد: درخواست انحلال سازمان و تشکل های سياسی از دادسرای عمومی و انقلاب تهران بيانگر عدم اطلاع و يا عدم حساسيت و پايبندی کميسيون ماده ۱۰احزاب و وزارت کشور به موازين قانونی است.
آرمين خاطرنشان کرد: تا آنجا که به سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی ايران مربوط است، ما آمادگی کامل داريم که در دادگاه و با حضور هيئت منصفه از عملکرد خود در دفاع از حقوق و آزادی‌های اساسی ملت و اهداف و آرمان های اصيل ملت در انقلاب اسلامی دفاع کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016