جمعه 25 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"بلاگفا" با فشار اطلاعات سپاه پاسداران پژواک زندانيان را مسدود کرد، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بلاگفا در يک اقدام سانسور آميز و بر خلاف اصول و مبانی اطلاع رسانی بی طرفانه و به دستور اطلاعات سپاه پاسداران وبلاگ پژواک زندانيان را که در انتشار گزارشتهای نقض حقوق بشر فعاليت داشت. از بامداد روز پنجشنبه مسدود کرد.

از صبح روز پنجشنبه ۲۴ تير ماه وبلاگ [پژواک زندانيان] با دلايل واهی که بر صفحۀ اصلی آن قرار داده شده است و به قرار زير است: دستور مراجع قانونی جهت مسدود سازی وبلاگ/ تخطی از قوانين استفاده از سايت / انتشار محتوای غير اخلاقی يا محتوايی که براساس قوانين کشور تخلف است مسدود شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وبلاگ پژواک زندانيان گزارشهای مستند و دقيق در مورد جنايت عليه بشريت در ايران انتشار می داد. در اين گزارشات مستند که همراه با زمان ،مکان ،نام قربانی و رفتارهای که با قربانی صورت گرفته است و همچنين نام کسانی که در جنايت عليه بشريت در ايران مشغول بکار هستند ذکر می شد. اين گزارشات در اختيار سازمانهای حقوق بشری،رسانه ها و افکار عمومی قرار ميگرفت و از منابع قابل اعتماد و قابل استناد رسانه ها و سازمانهای حقوق بشری بود.

گزارشهای حقوق بشری انتشار يافته موجود در هر جايی قابل ارائه می باشد . هيچکدام از اين گزارشها با دلايلی که بر صفحۀ اول وبلاگ ذکر شده است مغايرت نداشته است.مگر اينکه منظور از دستور مراجع قانونی و تخطی از قوانين همان اطلاعات سپاه پاسداران و مامورين آن می باشند که در جنايت عليه بشريت و شکنجه و اعدام زندانيان سياسی ،کودکان ،سنکسار وتجاوز سيستماتيک و سازمان يافته به حقوق مردم مشغول هستند . آنها از ما که افشا کننده اين جنايتها هستيم و دستان آغشته به خون مردم ايران را برای جهانيان آشکار می کنيم هراس دارند و با اعمال بيشرمانه سانسور سعی در پنهان کردن جنايات خود هستند.

ما عکس صفحه اول وبلاگ پژواک زندانيان با دليل ذکر شده را به سازمانهای مدافع حقوق وبلاگ نويسان و ساير سازمانهای مربوطه ارسال خواهيم کرد . بلاگفا بايد جوابگوی اين عمل شرم آور خود به مسئولين وبلاگ پژواک زندانيان بايد باشد و بی درنگ و با عذر خواهی علنی و رسمی خود به ادامه انسداد آن پايان دهد. در غير اينصورت اقدامات حقوقی لازم در اين رابطه اتخاذ خواهد گرديد.

فعالين حقوق بشر و دمکراسی درايران بر ابعاد افشای جنايت عليه بشريت در ايران بطور مضاعف خواهد افزود. مسدود کردن وبلاگ پژواک زندانيان در عزم و آراده ما برای افشای جنايت عليه بشريت اين رژيم هيچ خللی ايجاد نخواهد کرد.

فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران
۲۴ تير ۱۳۸۹ برابر با ۱۵ ژولای ۲۰۱۰


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016