پنجشنبه 11 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله بسيج به منزل مهدی کروبی در چهارمين شب متوالی، سحام نيوز

سحام نيوز: منزل مهدی کروبی مورد حمله وحشيانه اراذل و اوباش بسيجی قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار سحام نيوز در پی نامه اعتراض آميز شب گذشته فاطمه کروبی به آيت الله خامنه ای و همچنين ترس حکومت از حضور مهدی کروبی در راهپيمايی روز قدس، از ساعت ۱۰ شب گذشته تعداد کثيری از اراذل و اوباش بسيجی در اقدامی هماهنگ واز قبل برنامه ريزی شده اقدام به تجمع در جلوی ساختمان محل سکونت مهدی کروبی نمودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين افراد به نوعی از حمايت نيروهای انتظامی نيز برخوردار شده اند، بطوريکه در شب قدر و شب شهادت امام علی(ع) اين افراد بدون هيچ گونه ابايی اقدام به بر هم زدن نظم عمومی و آسايش مردم روزه دار در اين شب مبارک نموده اند.
گزارش خبرنگار ما حاکی از آن است که اين افراد با سردادن شعارهايی بر عليه مهدی کروبی و در حمايت از رهبری اقدام به پرتاب سنگ و پاشيدن رنگ بر روی ساختمان محل سکونت مهدی کروبی نمودند. اقدام اين افراد موجب وارد آمدن خسارت های به ساختمان شد. اين افراد علاوه بر شکستن شيشه های ساختمان اقدام به پاشيدن رنگ و دزديدن دوربين های امنيتی ساختمان نمودند.
اين افراد اراذل و اوباش نظامی که وابسته به قرارگاه شهيد محلاتی هستند با سر دادن شعارهايی همچون”وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد و … ” ” امريکا- کروبی- پيوندتان مبارک” و پرتاب سنگ و اشياء مختلف به سمت ساختمان مسکونی، موجب بر هم زدن آسايش مردم منطقه شدند.

اين در حاليست که اين افراد همچون۳ شب گذشته با به همراه داشتن سلاح های گرم و سرد قصد ترساندن و ايجاد رعب و وحشت در اذهان عمومی و علی الخصوص جلوگيری از حضور مهدی کروبی در راهپيمايی روز قدس را دارند.
گويا جريان حاکم با توسل به گروه های اوباشگر بسيجی و استفاده از امکانات بسيج و سپاه قصد دارد تا از هر طريق ممکن از حضور مهدی کروبی در راهپيمايی روز قدس جلوگيری بعمل آورد.
لازم به يادآوريست که در پی حمله شب گذشته اين افراد، فاطمه کروبی در نامه ای به آيت الله خامنه ای گفته بودند: اختلاف همسرم با جنابعالی در مسائلی که همگان بر آن واقفند چه ارتباطی با حق زيستن خانواده ما دارد؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016