شنبه 3 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ساخت چهار بازداشتگاه در حاشيه تهران، مهر

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: در دور سوم سفرهای استانی رئيس جمهور به استان تهران اعتبارات لازم برای ساخت چهار بازداشتگاه در حاشيه تهران تصويب شد.
محمد رضا محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح کاهش زندانها در پايتخت از تامين اعتبارات لازم برای ساخت بازداشتگاههای موقت در تهران خبر داد و گفت: مکانهای مورد نظر در حاشيه تهران برای ساخت بازداشتگاههای جديد انتخاب شده اند و سازمان زندانها می تواند رسما اين طرح را آغاز کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرودگاه مهر آباد برای تهران لازم است/ انتقالی در کار نيست

وی در مورد سرانجام طرح انتقال فرودگاه مهرآباد به خارج از شهر تهران گفت: چنين طرحی در دستور کار استانداری تهران قرار ندارد.

وی افزود: از آنجا که هر استانی نياز به يک فرودگاه داخلی دارد وجود فرودگاه مهر آباد در استان تهران نيز لازم و ضروری است. فرودگاه امام خمينی(ره) هم ارتباطی با سفرهای هوايی استان تهران ندارد و به عنوان يک فرودگاه کشوری معرفی شده است.

تهران نياز به پارکينگ طبقاتی دارد

رئيس سازمان مديريت بحران استان تهران در مورد حجم بالای خودرو و ايجاد ترافيک در کلان شهر تهران گفت: مشکل ترافيک تهران با ساخت جاده، بزرگراه و تونل و... حل نمی شود زيرا در تهران بزرگ پارکينگ تعريف نشده و خودروها به جای پارکينهای عمودی در پارکينگهای خيابانی (افقی) پارک می شوند.

وی افزود: هر چند که ارائه تسهيلات لازم برای ساخت پارکينگ به بخش خصوصی بر عهده شهرداری است ولی با اجرای طرح هدفمند کردن يارانه ها مشکل ترافيک تا حدودی حل می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016