پنجشنبه 11 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هوای تهران در شرايط "هشدار" قرار گرفت، فارس

خبرگزاری فارس: مرکز هماهنگی اطلاع‌رسانی آلودگی هوا اعلام کرد: شاخص کيفيت هوای تهران در شرايط هشدار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، بر اساس اطلاعيه مرکز هماهنگی اطلاع رسانی آلودگی هوا با توجه به افزايش ميزان غلظت آلاينده‌های در شهر تهران وضعيت هوای شهر تهران در شرايط هشدار قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين اطلاعيه آمده است، بر اساس اطلاعات رسيده از ايستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران بر ميزان غلظت همه آلاينده‌ها به غير از آلاينده ازن نسبت به روز گذشته در اين ساعت افزوده شده است و به اين ترتيب ميانگين غلظت آلاينده‌های منواکسيد کربن، دی اکسيد نيتروژن، ذرات معلق کمتر از ۱۰ ميکرن و ذرات معلق کمتر از ۲.۵ ميکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کيفيت هوا هم اکنون در شرايط هشدار است.

همچنين بر اساس پيش بينی سازمان هواشناسی آسمان تهران صاف و غبار آلود است و به اين ترتيب انتظار می‌رود شاخص کيفيت هوا در شرايط هشدار باقی بماند.

در اين اطلاعيه درباره اثرات بهداشتی حالت هشدار نيز آمده است در اين شرايط تشديد بيماری‌های قلبی و ريوی و مرگ و مير زودرس در افراد مبتلا به بيماری‌ قلبی و افراد مسن و همچنين تعداد تنفس در عموم افراد افزايش پيدا می‌کند.

همچنين توصيه شده افراد مبتلا به بيماری‌های قلبی و ريوی، سالمندان و کودکان از فعاليت‌های طولانی مدت و سنگين در فضای باز اجتناب کنند و بقيه افراد هم فعاليت خود را در هوای آزاد کاهش دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016