یکشنبه 22 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

به منظور شركت در اجلاس مكه احمدی نژاد فردا به عربستان سفر می كند

تهران- مدیر كل امور بین الملل دفتر رییس جمهوری گفت: 'محمود احمدی نژاد' رییس جمهوری اسلامی ایران فردا دوشنبه 23 مرداد به منظور شركت در اجلاس اضطراری سران سازمان همكاری های اسلامی با عنوان 'همبستگی اسلامی' به عربستان سفر می كند.

'محمدرضا فرقانی' عصر یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: این سفر به دعوت ملك عبدالله پادشاه عربستان سعودی انجام می شود و رییس جمهوری قرار است در اجلاس مكه كه روزهای 24 و 25 مرداد ماه در مكه مكرمه برگزار خواهد شد، شركت كند.

وی با بیان اینكه جمهوری اسلامی ایران عضوی فعال و موثر در سازمان همكاری های اسلامی است، اظهار داشت: ایران با آمادگی كامل برای بررسی موضوعات مهم جهان اسلام، ایجاد اتحاد و اتفاق و همچنین جلوگیری از توطئه هایی كه علیه جهان اسلام تدارك دیده شده و یا در حال اجراست، در اجلاس مكه شركت می كند.

فرقانی یادآور شد كه جمهوری اسلامی ایران یكی از كشورهای اصلی و از اركان سازمان همكاری های اسلامی است و در همه اجلاس های این سازمان در تمامی سطوح شركت فعال و گسترده ای داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدیر كل امور بین الملل دفتر رییس جمهوری اضافه كرد: جمهوری اسلامی ایران همواره نقطه نظرات مفید و موثری را در ارتباط با مسایل مطرح شده در سازمان همكاری های اسلامی اعلام كرده است.

سازمان همكاری های اسلامی 57 عضو دارد كه از لحاظ جغرافیایی به سه گروه آسیایی، آفریقایی و عرب تقسیم می شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016