سه شنبه 24 اردیبهشت 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع اعتراضی مردم شهرک صادقيه کرمانشاه نسبت به خروج اين شهرک از محدوده شهر، ايسنا

فرماندار: اين شهرک در محدوده شهر نيست، اما نيازمند توجه ويژه است

جمعی از اهالی شهرک صادقيه کرمانشاه در اعتراض به وضعيت اين شهرک در مقابل فرمانداری کرمانشاه، تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه کرمانشاه، در اين تجمع نماينده اهالی شهرک صادقيه با بيان اين که اين شهرک از سال ۱۳۶۴ تا سال ۱۳۸۲ جزو محدوده شهر بوده و مشخص نيست بنا به چه دليلی از محدوده خارج شده است، تاکيد کرد: اين اقدام بدون هيچ گونه اطلاع‌رسانی انجام گرفته است.

وی گفت: وضعيت خدمات‌رسانی به اين منطقه خوب نيست و ما دوست نداريم بصورت غير قانونی ساخت‌وساز کنيم ولی متاسفانه مجوز قانونی برای ساخت و ساز به ما نمی دهند.

يکی از اين افراد با اشاره به اين که وضعيت آسفالت و معابر اين شهرک بسيار نامناسب است، تصريح کرد: اين منطقه ۱۴۰۰ خانوار با جمعيت ميانگين پنج نفر ساکن دارد که نيازمند بهبود وضعيت محل زندگی‌شان، هستند.

به گفته وی، اين شهرک مرکز بهداشت ندارد و مردم برای درمان بيماران با مشکل روبرو هستند.

در ادامه اين تجمع تعدادی از نمايندگان اين منطقه در ديدار با فرماندار کرمانشاه بر حل مشکلاتشان تاکيد کردند.

دکتر حسين رحيمی ـ فرماندار کرمانشاه ـ در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه کرمانشاه، با بيان اين که اين شهرک در محدوده و حريم شهر قرار ندارد،گفت: دو مسئله در خصوص اين شهرک مطرح است که اگر جزو شهر نيست، چرا دهياری ندارد و اگر شهر است، چرا خدمات شهری، نمی‌گيرد؟

وی در ادامه با اشاره به اين که چند روز گذشته نيز به همراه استاندار از اين شهرک بازديد داشته‌ايم، گفت: مسؤولان بر حل مشکل اين منطقه، عزم جدی دارند.

فرماندار کرمانشاه گفت: جلساتی برای حل مشکل اين شهرک برگزار شده است که يا به شهر الحاق شود و يا جز شهرک‌های حاشيه‌ای شهر قرار بگيرد که نتيجه آن اعلام می‌شود.

دکتر رحيمی خاطر نشان کرد: با تاکيدات استاندار قرار شد بررسی برخی مشکلات اين شهر در دستور کار نهادهای خدمات‌رسانی قرار بگيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: آنچه مسلم است اين است که بايد مسؤولان در خصوص رفع مشکلات و خدمات‌رسانی به اين منطقه، بيشتر تلاش کنند.

فرماندار کرمانشاه گفت: شهردار و همه مسؤولين بر اين مسأله که اين منطقه نيازمند توجه ويژه است و بايد خدمات‌رسانی در آن تقويت شود، تاکيد دارند.

گفتنی است: اين تجمع پس از ديدار نمايندگان اهالی صادقيه با فرماندار به صورت آرام به پايان رسيد.





















Copyright: gooya.com 2016