سه شنبه 17 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال شهدا و مجروحان انفجار كاظمين به كشور آغاز شد، ايسنا

معاون عتبات عاليات سازمان حج و زيارت گفت: عمليات انتقال شهدا و مجروحان ايراني در انفجار روز گذشته‌ي كاظمين با همكاري مسؤولان عراقي و هلال احمر ايران لحظاتي پيش از بغداد آغاز شده است و در صورت نبود مشكل، شهدا و مجروحان حدود دو ساعت ديگر از مرز خسروي به كشور وارد مي‌شوند.

حسين اكبري در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زيارت خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: امروز (دوشنبه، 16 دي)، 18 شهيد ايراني و 17 مجروح به همراه چهار نفر از همراهان آن‌ها با آمبولانس به سمت مرز خسروي حركت كرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: شش مجروح به نام‌هاي صنم رستمي از تهران، رضا مرادي از استان سمنان، محمد شريفي از استان تهران، مجتبي نصيري، رضا يوسف‌علي از استان قم و رسول اناري از استان تهران، به دليل شرايط جسمي نامناسب همچنان در بيمارستان كاظمين بستري هستند. ديگر مجروحان ايراني اين حادثه پس از درمان سرپايي مرخص و به كربلا اعزام شده‌اند.

اكبري اظهار كرد: در مرز خسروي، هلي‌كوپتر و آمبولانس‌هاي موردنياز براي انتقال مجروحان و شهدا آماده است. هم‌اكنون در حال هماهنگي با شهرستان‌هاي محل اقامت و اعزام اين شهدا و مجروحان براي انتقال آن‌ها هستيم.





















Copyright: gooya.com 2016