جمعه 30 آبان 1382

مسابقات جهاني وزنه‌برداري ـ كانادا، بيرانوند در صدر جدول حركت يك ضرب، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس قهرماني - همگاني
در آغاز هفتمين روز از هفتاد و سومين دوره مسابقات وزنه‌برداري مردان جهان محسن بيرانوند در بين ‌١٤ وزنه‌بردار گروه D و C، دسته‌ي ‌١٠٥ كيلوگرم، در جايگاه چهارم قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در نخستين ساعات بامداد امروز (جمعه) به وقت تهران محسن بيرانوند در گروه C دسته‌ي ‌١٠٥ كيلوگرم به روي صحنه رفت. وي در اولين حركت يك ضرب خود توانست وزنه‌ي ‌١٧٠ كيلوگرمي را به روي سر برد و در حركت دوم، موفق به مهار وزنه‌ي ‌١٧٥ كيلوگرمي شد.
همچنين بيرانوند در سومين حركت يك ضرب خود توانست با غلبه بر وزنه‌ي ‌١٨٠ كيلوگرمي در صدر جدول حركت يك ضرب گروه‌هاي D و C قرار گيرد.
وي در اولين حركت دو ضرب نيز وزنه‌ي ‌٢٠٥ كيلوگرمي را انتخاب كرد كه موفق به مهار آن نشد و در دومين حركت اين وزنه را به روي سر برد. بيرانوند در آخرين حركت دو ضرب خود موفق به مهار وزنه‌ي ‌٥/١٢١ كيلوگرمي نشد و در اين حركت نيز در جايگاه پنجم حركت دو ضرب دو گروه D و C قرار گرفت.
وي در مجموع با ركورد ‌٣٨٥ كيلوگرم در جايگاه چهارم قرار گرفت.
در ادامه‌ي رقابت دسته‌ي ‌١٠٥ كيلوگرم، صبح فردا به وقت تهران، حسين توكلي در گروه B اين دسته به روي صحنه خواهد رفت. جدول رده‌بندي نهايي اين وزن فردا با برگزاري رقابتهاي گروههاي A و B مشخص خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/1465

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مسابقات جهاني وزنه‌برداري ـ كانادا، بيرانوند در صدر جدول حركت يك ضرب، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016