سه شنبه 11 آذر 1382

قوي‌ترين تيم تاريخ وزنه‌برداري عازم آتن مي‌شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - سازمان ورزش
كميته‌ي ملي المپيك در چند ماه گذشته هم از جهت مالي و هم از جهت ارتباطات كمك شاياني را در جهت حمايت از تيم ملي وزنه‌برداري كشور داشت و قوي‌ترين تيم تاريخ وزنه‌برداري كشور را در آتن خواهيم داشت.
مهندس هاشمي طبا رييس كميته‌ي ملي المپيك در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: تيم ملي وزنه‌برداري كشورمان نتايج بهتري را در ونكوور مي‌توانست به دست آورد و در حالي كه 6 سهميه‌ي كامل المپيك را بدست آورده‌ايم ولي با امتيازهاي برخواه و توكلي مي‌توانستيم در جايگاهي بهتر از پنجم قرار گيريم.
وي با بيان اينكه توكلي نبايد از رقابت انصراف مي‌داد يادآور شد: توكلي نبايد اينقدر فردگرايانه فكر كند، همان طور كه باقري خودش را در اختيار تيم قرار داد و امتياز خوبي را كسب كرد، عليرغم اينكه از مصدوميت رنج مي‌برد، توكلي نيز نبايد كاري مي‌كرد كه موجب تشنج در تيم مي‌شد. ايشان اگر حتي يك امتياز نيز كسب مي‌كرد به تيم كمك مي‌كرد.
هاشمي طبا با اشاره به اظهارات توكلي خاطر نشان كرد: توكلي در جايگاهي نيست كه حيثيت كشور را تشخيص دهد. او وزنه‌بردار است و بايد كار خود را انجام دهد و حيثيت كشور را بر عهده‌ي مسوولان ديگر واگذار كند. وي پس از المپيك عليرغم صحبت‌هاي شخص بنده در فراز و نشيب بوده و عملكرد او تاسف‌بار بود.
وي ادامه داد: تيم ملي وزنه‌برداري ما نبايد تمام بار را به دوش رضازاده بياندازد و اميدوار به قهرماني او باشيم. شايد اتفاقي كه براي برخواه افتاد، براي او نيز اتفاق بيافتد و همه بايد مسووليت خود را انجام دهند.
رييس كميته‌ي بين‌المللي المپيك با اظهار اميدواري از عملكرد اين تيم در آتن گفت: اميدوارم تيم ملي وزنه‌برداري كشورمان در المپيك آتن ضمن افزايش مدال‌هاي طلاي خود، مدال‌هاي رنگي بيشتري نيز كسب كند. امروز با توجه به اينكه در تيممان 5 قهرمان جهان و المپيك داريم و اميدوار به پيوستن شاهين نصيري نيا به اين تيم هستيم تا به قوي‌ترين تيم تاريخ وزنه‌برداري كشورمان دست يابيم.
وي با بيان اينكه هر گونه حمايت در جهت بهبود آسيب ديدگي برخواه به عمل خواهد آمد افزود: البته طبق گزارشات رسيده برخواه مشكل خاصي به غير از دررفتگي نداشته و دست وي در حالت التهاب است و از هر نوع كمك پزشكي براي معالجه برخواه دريغ نخواهيم كرد و او با اراده‌اي كه دارد مطمئنا به المپيك خواهد رسيد.
هاشمي طبا با اشاره به عملكرد فلاحتي نژاد در ونكوور اظهار داشت: فلاحتي نژاد در تمرينات ركوردهاي خوبي را به جاي گذاشته بود و احتمال كسب مدال او بسيار زياد بود. كما اينكه وي در چند ماه اخير زحمات فراواني را كشيده است و به نتيجه‌ي زحمت خود نيز دست يافت.
رييس كميته‌ي ملي المپيك در پايان خاطر نشان كرد: وزنه‌برداران ما بايد روح خود را در اختيار ورزش قرار دهند و به حاشيه نپردازند موفق خواهند شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/1827

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قوي‌ترين تيم تاريخ وزنه‌برداري عازم آتن مي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016