چهارشنبه 17 دي 1382

مهيار منشي پور قهرمان خروس وزن بوكس جهان، براي همدردي با زلزله‌زدگان بم وارد ايران شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس قهرماني - همگاني
مهيار منشي پور قهرمان خروس وزن بوكس حرفه‌يي جهان، بامداد امروز براي ابراز همدردي و كمك به بازماندگان زلزله‌ي بم وارد تهران شد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مهيار منشي پور از ستارگان بوكس حرفه‌يي جهان، كه از سن 10 سالگي در كشور فرانسه به سر مي‌برد، پس از گذراندن تحصيلات در رشته‌ي تربيت بدني، به رشته‌ي ورزشي بوكس روي آورد. مدت زمان فعاليت حرفه‌يي وي در بوكس 11 سال مي‌باشد كه در اين مدت با درخشش خيره كننده‌اي عنوان قهرماني جهان در وزن 55 كيلوگرم را از آن خود كرده است.
مسوولان فدراسيون بوكس و كميته‌ي ملي المپيك با اطلاع از حضور قهرمان بوكس حرفه‌يي جهان در كشورمان، مراسم استقبالي را از اين قهرمان ترتيب دادند. اين قهرمان كه به همراه خبرنگار پرتيراژترين روزنامه‌ي ورزشي فرانسه (كليپ) و نيز خبرنگار و تصويربردار شبكه پنج فرانسه به كشورمان آمده، صبح امروز عازم بم شد. منشي‌پور در زلزله‌ي بم تعدادي از اقوام خود را از دست داده است.
منشي پور قصد دارد با جمع‌آوري كمك‌هاي مردم فرانسه به كمك هموطنانش بشتابد، او از كميته‌ي ملي المپيك و فدراسيون بوكس ايران، درخواست برگزاري يكي از مسابقاتش در ايران به نفع زلزله‌زدگان بم را ارائه كرده است.
منشي پور و همراهانش در اين سفر به مدت 24 ساعت در ايران خواهند بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/2993

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهيار منشي پور قهرمان خروس وزن بوكس جهان، براي همدردي با زلزله‌زدگان بم وارد ايران شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016