جمعه 8 اسفند 1382

ناگفته هاي استعفاي ناطق نوري رييس فدراسيون بوكس، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
مشكلات و ضعف بوكس به دليل اختلافات داخلي فدراسيون و همچنين نداشتن انسجام ميان اعضاي آن مجموعه است.
علي كفاشيان - معاون ورزشي و امور فدراسيون هاي سازمان تربيت بدني - در گفت وگو با خبرگزاري كار ايران ،ايلنا، در خصوص دلايل استفاي رييس فدراسيون بوكس، گفت : متاسفانه مشكل اصلي فدراسيون كمبود بودجه ساليانه نيست، بلكه نبود انسجام ميان رييس، نايب رييس، دبير و ديگر اعضاي آن باعث ضعف و عدم رشد كافي در اين رشته ورزشي شده است .
وي افزود : متاسفانه در چند ماه گذشته فدراسيون بوكس عملكرد ضعيفي را از خود ارايه داده است كه در نهايت منجر به عدم حضورمان در مسابقات المپيك آتن شد. مسوولان اين فدراسيون نبود بودجه‌‏ي كافي را دليلي بر ضعف خود مي دانستند كه اين از ديدگاه ما غير منطقي است.
معاون ورزشي سازمان تربيت بدني، خاطر نشان ساخت: روساي محترم فدراسيون هاي ورزشي از اين نكته مطلع هستند كه بودجه‌‏ي ساليانه‌‏ي سازمان تربيت بدني مشخص شده و در عين حال محدود است. تمام تلاشمان را مي كنيم تا به هر فدارسيون به نسبت وظايف محوله، اهداف ارايه شده و همچنين نيازشان بودجه ارايه دهيم.
كفاشيان افزود : زماني كه ما در حد توانمان قدمي براي پيشرفت ورزش بر مي داريم حتي انتظار داريم تا فدراسيون هاي ورزشي گامهاي بيشتري در اين راه بردارند.
رييس مجمع فدراسيون هاي ورزشي در ادامه گفت وگوي خود با ايلنا گفت : استعفاي ناطق نوري به صورت شفاهي بوده است و هنوز هيچ درخواست مكتوبي از سوي وي ارايه نشده است، ما از وي و مجموعه تحت مديرتش فعاليت پرقدرت را مي خواهيم. ضمن آنكه قرار است تا در جلسه روساي فدراسيون هاي ورزشي صحبت ها و ديدگاههاي خود را به طور رسمي بيان و پس از آن اقدامات لازم صورت گيرد.
كفاشيان در پايان با اشاره دوباره به مشكلات داخلي فدراسيون بوكس خاطر نشان ساخت : به طور قطع تا زماني كه اختلافات داخلي اين فدراسيون حل نشود، پيشرفتي در اين رشته ورزشي كه مي تواند از رشته هاي مدال آور ورزش كشور نيز باشد،صورت نخواهد گرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/5138

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ناگفته هاي استعفاي ناطق نوري رييس فدراسيون بوكس، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016