سه شنبه 17 خرداد 1384

مهدوي كيا: اين بار بحرين مجبور است كه فوتبال بازي ‌كند، ايپنا

* با حمايت تماشاگران بحرين را شكست مي دهيم

مهدي مهدوي كيا
انگيزه مهدي مهدوي كيا براي درخشش در تيم ملي با بازي زيباي او در ديدار برابر كره شمالي به اثبات رسيد. موشك ايراني تيم هامبورگ آلمان ناكامي خود در بوندس ليگا را با درخشش در تيم ملي جبران كرد. او در تمرينات تيم ملي نيز با انرژي خاصي پا به پاي ديگر بازيكنان به فعاليت مي پردازد.

مهدوي كيا در گفت و گو با گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا) گفت: كره شمالي برابر ما كاملا دفاعي بازي كرد، آن‌ها براي اعاده حيثيت بازي كردند و هدفي جز شكست ايران و به خطر انداختن موقعيت ما نداشتند. بازي كردن برابر آن‌ها كار دشواري بود و من بسيار خوشحالم كه توانستيم از اين بازي سه امتياز كامل را به دست آوريم.

وي افزود: در فوتبال مهم سه امتياز است و مي‌توان با يك گل هم به آن دست يافت. در صورتي كه بتوانيم برابر بحرين نيز به يك گل دست پيدا كنيم و پس از آن به دفاع از آن يك گل بپردازيم بدون شك به هدف خود يعني صعود به جام جهاني دست مي يابيم.

مهدوي كيا درخصوص بازي بحرين و حواشي اين تيم گفت: بازي با بحرين آخرين مرحله براي صعود ما به جام جهاني خواهد بود، در ضمن آن‌ها نمي توانند همچون دوره گذشته حاشيه داشته باشند، آن‌ها به امتياز اين بازي نياز دارند و بدون شك بايد برابر ما فوتبال بازي كنند تا بتوانند خود را از سقوط برهانند.

با اين شرايط ما نيز برابر آن‌ها كار راحت تري خواهيم داشت، چرا كه بازيكنان ما برابر تيمي كه فوتبال بازي مي‌كند بهتر نتيجه مي‌گيرند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي ادامه داد: با توجه به ميزباني ايران و برخورداري از امتياز تماشاگران، فكر نكنم، بحريني ها بتوانند عمل خاصي در ورزشگاه آزادي انجام دهند، كمترين توقع اين است كه سه امتياز را از آن‌ها بگيريم. با اين شرط كه تماشاگران تا پايان بازي دست از حمايت بر ندارند و بازيكنان را مورد تشويق خود قرار دهند.

مهدوي كيا در پايان صحبت هاي خود درباره وضعيت آمادگي جسماني اش گفت: تمرينات خوب و مدوني داشتيم و از لحاظ بدني در شرايط ايده آلي قرار دارم، اميدوارم بتوانم در اين ديدار نيز با توكل به خدا به تيم خود كمك كنم. در ضمن تيم نيز از شرايط خوبي برخوردار بوده و به نظر من هماهنگي لازم بين بازيكنان وجود دارد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23939

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهدوي كيا: اين بار بحرين مجبور است كه فوتبال بازي ‌كند، ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016