يكشنبه 9 مرداد 1384

سخنگوي وزارت امور خارجه‌ دلايل بازگشت تيم ملي فوتبال از اردوي انگليس را بازگو كرد ، ايسنا

سخنگوي وزارت امور خارجه‌ي كشورمان دلايل بازگشت تيم ملي فوتبال از اردوي تداركاتي انگليس را تشريح كرد.


به گزارش ايسنا، دكتر حميدرضا آصفي كه صبح امروز (يكشنبه) در آخرين جلسه‌ي مطبوعاتي‌اش با خبرنگاران داخلي و خارجي در دولت خاتمي سخن مي‌گفت، در پاسخ به سوالي در رابطه با سفر تيم ملي كشورمان به انگليس و ناموفق بودن اين سفر گفت: پس از مذاكرات فدراسيون فوتبال با انگلستان در حدود 4 تا 5 ماه پيش تفاهم شد تا اين سفر به منظور برگزاري اردو براي تيم ملي صورت گيرد و اين مساله امري طبيعي در برنامه‌هاي فدراسيون است.


وي در ادامه خاطرنشان كرد: مسايل به طور عادي جريان داشت تا اين كه بمب گذاري‌هاي لندن انجام شد و دكتر دادكان از من بپرسيدند كه آيا اين سفر را انجام دهيم يا خير كه من هم گفتم اين مساله با توجه به تضمين‌هاي امنيتي كه انگليس به ما داده است، مشكلي ندارد؛ به هر صورت تيم ما وارد لندن شد و فرداي آن روز دور بعدي انفجارات لندن صورت گرفت كه به خاطر شرايط خاص تنها يك مسابقه در آنجا انجام شد و ديدارهاي بعدي لغو شدند و فدراسيون تصميم گرفت كه تيم ملي به كشور باز گردد.


آصفي در پايان گفت: اين سفر چيز خاصي نبوده و تنها اردويي بود كه به خاطر فضاي موجود و لغو مسابقات دوم و سوم تيم ملي، فدراسيون تصميم به برگشت گرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

يادآور مي‌شود تيم ملي فوتبال كشورمان جهت آمادگي براي بازي برابر ژاپن تصميم به برگزاري اردوي 15 روزه در لندن را گرفت كه پس از برگزاري يك ديدار برابر تيم كوئينز پارك رنجرز، اردو را نيمه تمام گذاشت و امروز به كشور بازگشت .

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25934

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنگوي وزارت امور خارجه‌ دلايل بازگشت تيم ملي فوتبال از اردوي انگليس را بازگو كرد ، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016