يكشنبه 13 آذر 1384

رنه سيموئز، سرمربي برزيلي تيم ملي فوتبال اميد: من برزيلي‌ام؛ براي ما فقط پيروزي مهم است، ايسنا

- انگيزه ايران را در برابر كويت موفق كرد
- عرب‌ها وقتي حريف قوي مي‌بينند، مي‌ترسند



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


سرمربي برزيلي تيم ملي فوتبال اميد ايران پس از پيروزي 4 بر صفر در مقابل كويت در اولين ديدار تيم كشورمان در مسابقات غرب آسيا گفت: براي پيروزي آمده بوديم و با هوشياري و ايجاد انگيزه در بازيكنان توانستيم به موفقيت دست يابيم.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به دوحه، رنه سيموئز پس از ديدار برابر كويت اظهار داشت: خيلي خوشحالم كه اينجا هستم، به همه تبريك مي‌گويم، تيم ايران كار خوبي انجام داد. ما آمده‌ايم كه در اين رقابتها پيروز شويم.

وي افزود: بازيكنان عرب را به خوبي مي‌شناسم، آنها وقتي حريف قوي مي‌بينند، مي‌ترسند. ما هم با هوشياري تمام در نيمه‌ي دوم و با تقويت افكار بازيكنان، به نتيجه‌ي مورد نظر رسيديم.

سيموئز با اشاره به جذابيت‌هاي فوتبال تاكيد كرد: فوتبال بيشترين تماشاگر و هوادار را در دنيا دارد. در فوتبال اينگونه نيست كه يك تيم ضعيف تيم قوي را ببرد يا بر عكس. فوتبال بسكتبال نيست. فوتبال، فوتبال است و هر گونه كه در زمين عمل كني عين خود فوتبال است. ما مي‌دانستيم در برابر كويت چه مي‌خواهيم و چه بايد بكنيم.

وي در پاسخ به خبرنگار خبرگزاري قطر در خصوص ديدار برابر تيم ملي قطر گفت: من يك برزيلي هستم و در برزيل كار كردم و با شرايط فوتبال برزيل بزرگ شده‌ام، در برزيل، فوتبال تنها در برد معنا مي‌شود. براي ما و تيم ايران تنها چيزي كه مهم است پيروزي است.

وي ادامه داد: فشار زيادي روي بازيكنان است ولي در مقابل قطر نيز بازي خوبي انجام مي‌دهيم تا سه امتياز بازي را بگيريم. اين امتيازات براي ما حساس و حياتي است.

سيموئز تاكيد كرد: مجبوريم ببريم اما بايد ديد كه چگونه مي‌توان اين كار را انجام داد. در نيمه‌ي دوم بازي برابر كويت شايد بازي خوبي انجام نداديم اما وظيفه‌ي من بود كه در نيمه‌ي دوم با بررسي بيشتر بازي تيم خود، بازي جذاب‌تري را به نمايش بگذاريم كه اينگونه شد.

سيموئز كه يك روز قبل از بازي برابر كويت در تمرينات تيم ملي فوتبال كشورمان با مربي اسپانيايي تيم كويت كه براي تماشاي پنهاني تمرينات ملي‌پوشان ايران به استاديوم البكره رفته بود، درگير شده بود، در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا در اين خصوص يادآور شد: سو تفاهمي بيشتر نبود و حل شد. الان مشكلي نداريم و با هم صحبت كرده‌آيم، فكر نمي‌كنم لازم باشد توضيح بيشتري دهم چون نمي‌خواهم مشكلاتم بيشتر شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سرمربي برزيلي تيم اميد همچنين گفت: اجازه بدهيد كه فقط بگويم مشكلات حل شده. من و سرمربي كويت دو جلسه با هم صحبت كرده‌ايم، به نظر مي‌آيد مشكلات حل شده است.

سرمربي تيم فوتبال اميد كشورمان در مورد انتقادات وارده بر شرايط سني ملي‌پوشان كشورمان در اين رقابت‌ها گفت: اگر من با تايسون به روي رينگ بروم قطعا او من را در يك ثانيه ناك اوت مي‌كند. هر كس به خاطر نظرش به مسابقات فوتبال مي‌آيد تا هدفش را پياده كند. ما آمده‌ايم تا به هدفمان برسيم. در راه رسيدن به هدف هم مهم نيست با چه شرايطي وارد مسابقه مي‌شويد. منظورم از نام بردن تايسون تشبيه فوتبال با بوكس نبود.

پس از اين تشبيه سيموئز خبرنگاري با صداي بلند گفت: فوتبالي كه تيم ايران ارايه كرد به نظر مي‌رسد مي‌تواند در رينگ تايسون را شكست دهد.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27742

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رنه سيموئز، سرمربي برزيلي تيم ملي فوتبال اميد: من برزيلي‌ام؛ براي ما فقط پيروزي مهم است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016