جمعه 9 دي 1384

انصاري فرد با رد خبر توافق با گونش: مذاكرات خود با گزينه‌هاي جديد راآغاز كرده‌ايم، ايسنا

- مربي پرسپوليس ميهمان بازي با بايرن
- باورمان نمي‌شد بايرن پيشنهاد ما رابپذيرد



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


مديرعامل باشگاه پيروزي با رد خبر توافق نهايي با سنول گونش گفت: رايزني‌هاي جديد خود را براي جذب مربيان خارجي آغاز كرده‌ايم و قطعا مربي مورد نظر را به خدمت خواهيم گرفت.

محمد حسن انصاري فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: تا چهارشنبه‌ي هفته‌ي گذشته قرار بود گونش جواب نهايي خود را در خصوص حضور در پرسپوليس اعلام كند اما به دليل اين كه وي از مبلغ مورد نظرش كوتاه نيامد ما مجبور شديم ساير گزينه‌ها را براي مذاكره انتخاب كنيم.

وي افزود: هنوز راه مذاكره با گونش بسته نشده است و در كنار ساير گزينه‌ها، مذاكره با وي را نيز ادامه خواهيم داد، هر چند كه باشگاه پيروزي تحت هيچ شرايطي از مبلغ پيشنهادي خود به گونش بالاتر نخواهد رفت.

انصاري‌فرد اظهار داشت: معتقديم كه بايد قراردادي را منعقد كنيم كه بتوانيم كليه‌ي تعهدات خود را در قبال آن به انجام برسانيم. نمي‌خواهيم قرارداد ببنديم و مجددا پرونده‌ي ما به فيفا كشيده شود. مي‌خواهيم پرسپوليس را ثابت قدم و استوار نگه داريم.

وي با بيان اين كه در حال حاضر پرونده‌هاي زيادي براي باشگاه پرسپوليس در فيفا باز است اظهار داشت: 230 هزار دلار بايد به بازيكنان پانامايي بپردازيم. بگوويچ، ساشا ايليچ و ساير بازيكنان خارجي كه بدون حضور در تيم پرسپوليس ما را ملزم به پرداخت مبلغ قرارداد كرده‌اند، از جمله پرونده‌هاي مفتوح باشگاه پيروزي در فيفا هستند، ما به دنبال حفظ آبروي پرسپوليس در فيفا هستيم.

انصاري‌فرد تاكيد كرد: گزينه‌هاي خوبي را براي مربيگري تيم مد نظر داريم، از روز چهارشنبه نيز مذاكرات مقدماتي را با آنان انجام داديم، شايد براي بازي با بايرن مونيخ تعدادي از اين مربيان را براي ديدن بازي پرسپوليس به تهران دعوت كنيم.

مديرعامل باشگاه پيروزي همچنين در خصوص بازي 23 دي ماه اين تيم برابر تيم بايرن مونيخ به ايسنا گفت: از زماني كه مديريت باشگاه پرسپوليس را پذيرفتم به دنبال راهكارهايي بودم كه بتوانم مشكلات مالي باشگاه را مرتفع كنم. بحث بازي با تيم‌هاي بزرگ اروپايي يكي از اين راه‌هاست كه با كمك دوستان توانستيم در اولين گام شرايط را براي انجام يك ديدار دوستانه با تيم بايرن مونيخ فراهم كنيم.

وي افزود: پرسپوليس پتانسيل‌هاي زيادي براي كسب درآمد دارد. بايد پرسپوليس را به باشگاه‌هاي اصلي دنيا نزديك كرد. بايرن مونيخ قرار بود سفري را به دبي داشته باشد كه ما نيز تصميم گرفتيم با دعوت اين تيم به تهران بازي دوستانه‌اي را انجام دهيم، پس از دريافت مبلغ درخواستي اين باشگاه و خواسته‌هاي ديگر درصدد تامين شرايط و اعتبار لازم برآمديم. باورمان نمي‌شد كه بايرن مونيخ شرايط پرسپوليس را قبول كند و بخواهد با پيشنهاد ما به تهران بيايد.

انصاري‌فرد تاكيد كرد: پس از پذيرفتن شرايط مقدماتي تيم بايرن پولي را به حسابشان واريز كرديم و آنان نيز شرايط بعدي خود را اعلام كردند. حضور با كليه‌ي بازيكنان اصلي و پرواز اختصاصي از شرايطي بود كه باشگاه بايرن مونيخ و پرسپوليس به دنبال انجام آن هستند. پنج شنبه شب پس از توافقات نهايي زمان حضور اين تيم در تهران نيز مشخص شد و بايرن مونيخ نيز رسما بازي دوستانه با پرسپوليس را جزو برنامه‌هاي كاري خود قرار داد.

وي بدون اشاره به مبلغ قرارداد اين بازي به ايسنا گفت: بايرن مونيخ تخفيف ويژه‌اي را به باشگاه پرسپوليس داد كه در نوع خود بي‌نظير است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مديرعامل باشگاه پيروزي در تشريح دلايل اين باشگاه براي دعوت از تيم بايرن مونيخ گفت: خوشحالي هواداران، اثبات بزرگ بودن پرسپوليس، دادن روحيه به تيم و ايجاد ارتباط با باشگاه‌هاي خارجي از مهم‌ترين اهداف باشگاه پيروزي براي برگزاري اين ديدار بود، هر چند كه با حضور تيم بايرن مونيخ در تهران مي‌توانيم بسياري از مباحث غير فوتبالي را كه اين روزها به فوتبال نسبت مي‌دهند را از ميان برداريم.

وي افزود: حضور بايرن مونيخ در تهران ثابت خواهد كرد كه هيچ مشكلي براي برگزاري ديدارهاي فوتبال با كشورهاي اروپايي از جمله آلمان وجود ندارد و اين مهم گشايشي خواهد شد براي حضور مقتدرانه‌تر و قوي‌تر تيم ملي در بازي‌هاي جام جهاني آلمان و نفي اتهامات وارده از سوي برخي از كشورها به فوتبال ايران.

انصاري‌فرد درآمدزايي و ايجاد بستر لازم براي حمايت بيشتر آلماني‌ها از تيم فوتبال ايران در جام جهاني 2006 را از ديگر دلايل انجام اين ديدار دوستانه خواند و اظهار داشت: استقبال سازمان تربيت بدني و همكاري شوراي تامين استان نقش سازنده‌اي در شكل‌گيري شرايط براي برگزاري اين ديدار داشت، هر چند كه فدراسيون فوتبال نيز با حمايت‌هاي سازنده‌ي خود تاثيرات بسزايي در برگزاري اين ديدار خواهد داشت.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/28158

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انصاري فرد با رد خبر توافق با گونش: مذاكرات خود با گزينه‌هاي جديد راآغاز كرده‌ايم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016