يكشنبه 7 اسفند 1384

تعجب برانكو از استقبال كم از تمرينات و بازي‌هاي تيم ملي فوتبال، ايسنا

سرمربي تيم ملي خطاب به مردم:
ما روزهاي خوبي را مي‌گذرانيم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


سرمربي تيم ملي ايران از عدم استقبال علاقه‌مندان به فوتبال از تمرينات تيم ملي ايران و بازي‌هاي اين تيم ابراز تعجب كرد.

برانكو ايوانكوويچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: تيم ملي ايران به جام جهاني راه يافته است. ما روزهاي خوبي را مي‌گذرانيم و در يك بازي موفق با چهار گل چين تايپه را شكست داده‌ايم اما، نمي‌دانم كه چرا از بازي‌هاي ما و تمريناتمان استقبال نمي‌شود. اين سوالي است كه بايد آن را از مردم پرسيد.

وي در ادامه در مورد ديدار تداركاتي تيم ملي كشورمان برابر كاستاريكا تصريح كرد: من به بازي با كاستاريكا فكر نمي‌كنم. چرا كه تمام برنامه‌هاي ما براي ديدار حساس برابر مكزيك در نخستين گام در جام جهاني است و كاستاريكا نيز بخشي از همين برنامه است. البته ما شناخت خوبي از كاستاريكا داريم و سعي مي‌كنيم در اين بازي هر چه بيشتر بازيكنان ما شباهت‌هاي بازي مكزيك را درك كنند.

برانكو همچنين تصريح كرد: بسيار خوشحالم كه تمامي نفرات ما پس از بازي با چين تايپه سلامت هستند و تمامي آنها مي‌توانند در خدمت تيم ملي باشند.

سرمربي تيم ملي ايران با ابراز تعجب از اعلام خبر مصدوميت ميرزاپور گفت: ميرزاپور تاكنون مصدوم نبوده است و در حال حاضر هر سه دروازه‌بان ما با آمادگي كامل در خدمت تيم ملي هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ايوانكوويچ با اشاره به اين كه بازيكنان لژيونر از روز سه‌شنبه در تمرينات تيم ملي حاضر مي‌شوند خاطر نشان كرد: ما تنها مي‌توانيم يك جلسه از حضور آنها در تمرينات استفاده كنيم. البته اين موضوع پيشتر نيز اتفاق افتاده است.

وي افزود: با آمدن لژيونرها سعي مي‌كنيم تا از آنها در كنار بازيكناني كه در ديدار برابر چين تايپه حضور داشتند استفاده كنيم. خوشبختانه بر خلاف بازي با تايپه در اين ديدار ما مي‌توانيم شش تعويض انجام دهيم و اين موضوع به ما فرصت مي‌دهد تا بازيكنان بيشتري را آزمايش كنيم.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/29010

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تعجب برانكو از استقبال كم از تمرينات و بازي‌هاي تيم ملي فوتبال، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016