جمعه 12 خرداد 1385

برتری تيم فوتبال هما بر تراکتورسازی و راهيابی به دور حذفی ليگ يک، سخنان عليدوستی و پيوس، سرمربيان دو تيم، ايسنا

عليدوستی:
ماراتن سختی بود
حذف تراکتور ناراحت کننده بود



خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


تيم فوتبال همای تهران پس از پشت سر گذاشتن ماراتنی ۱۲۰ دقيقه‌ای در نقش جهان اصفهان با پيروزی ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی برابر تراکتورسازی به دور حذفی ليگ يک راه پيدا کرد، اکنون حميد عليدوستی تيمش را برای ديدار با مس کرمان آماده می‌کند.

حميد عليدوستی پس از پيروزی تيمش در ديدار روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: اين بازی برای هما بسيار پر افت و خيز بود، پس از ۱۲ ماه تمرين و برگزاری مسابقات در شرايطی حساس برابر تراکتورسازی قرار گرفتيم و در نهايت اين ضربات پنالتی بود که در پايان اين ماراتن حکم صعود هما را صادر کرد.

وی افزود: به طور کامل برای بازی با تراکتورسازی آماده بوديم چرا که می‌دانستيم اين ديدار شرايط مخصوص به خود را دارد، تراکتور نيز از تيم‌های خوب و پرطرفدار ايران است و بازی با اين حريف دشوارترين ديدار ما برای راهيابی به مرحله‌ی حذفی ليگ يک بود.

عليدوستی تاکيد کرد: حذف تراکتورسازی بسيار ناراحت کننده بود، چرا که بی‌ترديد اين تيم شايستگی حضور در ليگ برتر را داشت.

وی در مورد ديدار آينده‌ی هما برابر مس کرمان که تکليف تيم صعود کننده به ليگ برتر را مشخص می‌کند نيز تاکيد کرد: در ديدار برابر تراکتور موسوی، راستی، سلطانی، قديری و يکی، دو بازيکن اصلی را به همراه نداشتيم که با آماده شدن آنها و استفاده از نيروهای جديد تيم را برای بازی با مس کرمان به شرايط مناسب می‌رسانيم.

سرمربی هما تهران در ادامه تاکيد کرد: مس تيم قدرتمندی است و از سرمربی با ذکاوتی برخوردار است، آنها روند موفقی را پشت سر گذاشته‌اند و بی‌ترديد کار آسانی برابر مس نخواهيم داشت.

عليدوستی افزود: بايد بازيکنان را از نظر بدنی آماده سازيم و با توجه به شناختی که از نقاط ضعف و قوت حريف داريم، در تمرينات برنامه‌ريزی کنيم.

وی در پايان گفت: هما اکنون تنها ۲ ديدار تا رسيدن به ليگ برتر فاصله دارد و اميدوارم بتوانيم از اين شانس استفاده کنيم.

***

فرشاد پيوس:
معذرت می‌خواهم؛ شرمنده‌ی مردم آذربايجان شدم
توانايی صعود به ليگ برتر را داشتيم
حيف شد که اين گونه حذف شديم


تيم فوتبال تراکتورسازی تبريز که پس از سال‌ها دوری از فوتبال حرفه‌ای کشور شانس حضور مجدد در اين رقابت‌ها را داشت با شکست برابر هما از رسيدن به ديدارهای پايانی ليگ دسته يک بازماند. موضوعی که سرمربی اين تيم خود را بيشتر از هر کسی مقصر آن می‌داند.

فرشاد پيوس در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: بازی خوبی برابر هما انجام داديم. بازيکنان عليرغم سردرگمی‌های ۲۰ روز اخير روند ايده‌آلی را نسبت به حريف پشت سر گذاشتند اما، از نظر روحی و روانی نيز کار دشواری داشتيم.

وی افزود: حق ما باخت نبود. نبايد کار به پنالتی می‌کشيد. واقعا حيف شد که اينگونه حذف شديم.

پيوس تاکيد کرد: شرمنده مردم خوب آذربايجان شدم. هر چه در توانم بود در اختيار تيم قرار دادم، تلاشم را کردم. بازيکنان نيز از جان مايه گذاشتند اما، واقعا حيف شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: شايد فدراسيون فوتبال بی‌تقصير در ايجاد اين شرايط نباشد. ۲۰ روز سردرگمی در برگزاری اين ديدار شرايط روانی سختی بر تيم حاکم کرده بود. کار دشواری بود تا بتوانيم تيم را سر زنده و آماده نگه داريم. بازيکنان به قدری خسته شده بودند که فقط می‌خواستند بازی را انجام دهند و همه چيز تمام شود.

سرمربی تيم تراکتورسازی تبريز مجددا با عذرخواهی از مردم تبريز و هواداران تراکتورسازی گفت: از تمام کسانی که در اين يازده ماه حضور من را در تبريز تحمل کردند متشکرم. هواداران خوب تراکتورسازی واقعا سنگ تمام گذاشتند، آنها از سرمايه‌های عظيم فوتبال آذربايجان هستند، از همه‌ی اين دوستان و همراهان فوتبال متشکرم.

پيوس خاطر نشان کرد: متاسفم که نتوانستم صعود به ليگ برتر را به رضا حسن‌زاده‌ی عزيز تقديم کنم.

وی در خصوص شرايط آينده‌اش با تراکتورسازی نيز گفت: فردا در نشستی با اعضای هيات مديره‌ی تراکتورسازی شرايط آينده را بررسی خواهيم کرد، هنوز چيزی مشخص نيست.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30238

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برتری تيم فوتبال هما بر تراکتورسازی و راهيابی به دور حذفی ليگ يک، سخنان عليدوستی و پيوس، سرمربيان دو تيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016