شنبه 13 خرداد 1385

رقابت‌های جوانان کشتی فرنگی، جام لوان جلفاييان ارمنستان: سه پيروزی و دو شکست برای ايران، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - کشتی


ملی‌پوشان جوان فرنگی‌کار کشورمان در اولين روز از پيکارهای خود در جام لوان جلفاييان ارمنستان به سه پيروزی و دو شکست دست يافتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، نمايندگان ايران به نتايج زير دست يافتند:

۵۰ کيلوگرم: رضا اسدپور در دور اول حريف ارمنستانی خود را در تايم اول ضربه فنی کرد در دور دوم ۳ بر صفر از حريف روسی پيش بود که با ضربه فنی به پيروزی رسيد.

۶۰ کيلوگرم: آيت رضايی در دور اول در ديدار با حريف روسی خود در تايم اول ۴ بر صفر شکست خورد و در تايم دوم نيز در حالی که می‌رفت تا در ثانه‌های پايانی يک بر صفر پيروز ميدان شود, اسير ناداوری شد و مغلوب حرفی خود شد.

در وزن ۷۴ کيلوگرم: حسن زيدوند در مصاف با حريف ارمنستانی, در دور اول و دوم با نتايج مشابه يک بر صفر شکست خورد و بايد منتظر وضعيت حريف ارمنستانی باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در وزن ۹۶ کيلوگرم: داود گيل نيرنگ در مصاف با حريف گرجستانی خود در دور نخست ۴ بر صفر و ۵ بر صفر به پيروزی رسيد. گيل نيرنگ در دور دوم نيز توانست حريفی از کشور ميزبان را در تايم اول ضربه فنی کند.

در همين وزن, محمدرضا اکبری ديگر نماينده‌ی کشورمان در دور اول استراحت کرد. وی در دور دوم نير حريف ارمنی خود را ۳ بر ۲ و ۴ بر صفر شکست داد.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30251

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رقابت‌های جوانان کشتی فرنگی، جام لوان جلفاييان ارمنستان: سه پيروزی و دو شکست برای ايران، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016