دوشنبه 29 خرداد 1385

نشريه ورزشی کيکر: رويای ايران بر باد رفت، ايرنا

برلين، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۵/۰۳/۲۹‬

نشريه ورزشی کيکر آلمان در جديدترين شماره منتشر شده خود به بررسی عملکرد تيم ملی فوتبال ايران در جام جهانی پرداخت.

اين نشريه روز دوشنبه نوشت: همه چيز تمام شد و رويای ايران برای صعود به مرحله يک هشتم نهايی مسابقات جام جهانی با دومين شکست اين کشور بر باد رفت.

اين گزارش به نقل از مهدوی‌کيا نوشت: حيف شد، اما پيروزی پرتغال بی‌شک کاملا به حق بود زيرا ما متاسفانه نتوانستيم کارايی مناسب خود را ارايه و از موقعيت‌های بدست آمده استفاده کنيم.

کيکر افزود: در عين حال وحيد هاشميان از تيم هانوفر هم گفت بسياری از بازيکنان تيم ملی فوتبال ايران مانند کريمی، زندی، مهدوی‌کيا يا من که درخارج از کشور فوتبال بازی می‌کنيم تقريبا تا قبل از جام جهانی مصدوم بوديم.

وی افزود: از سوی ديگر ما از لحاظ بدنی هم ‪۱۰۰‬درصد آماده نبوديم و بازيکنانی نيز که در ايران بازی می‌کنند نيز انرژی لازم برای حضور در چنين ميادينی را ندارند.

کيکر در ادامه نوشت: اين امر کاملا مشخص است زيرا هر دو تيم مکزيک و پرتغال بعد از يک ساعت بازی توانستند نتيجه را به نفع خود برگردانند اين درحالی بود که در نيمه اول بازی ايران و پرتغال، شانس‌هايی که پرتغال در برابر ايران داشت شش به يک بود.

اين نشريه آلمانی اضافه کرد: فوتبال ايران برای اينکه بتواند روند توسعه مثبتی داشته باشد نيازمند آن است که بازيکنان ايرانی به ليگ‌های رده بالای فوتبال دنيا بروند.

کيکر ادامه داد: اين درحالی است که بازيکنان ايرانی به دليل نتايج اين تيم در مسابقات جام جهانی شانس زيادی برای دريافت پيشنهاد بازی در تيم‌های ديگر را ندارند و فقط شنيده شده که تيم رده پنجمی سی.دی. ناسيونال پرتغال، که در جزيره مادرای اين کشور قرار دارد، خواستار به خدمت گرفتن ابراهيم ميرزاپور دروازه‌بان تيم ملی ايران و عضو تيم فولاد اهواز است.

کيکر درباره سرمربی تيم ملی فوتبال ايران نيز نوشت: انتظار نمی‌رود که ايوانکوويچ در ميانه بازيهای جام‌جهانی از کار برکنار شود اما اين کار بطور حتم بعد از مسابقات انجام خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين نشريه ورزشی ادامه داد: اين درحالی است که تيم ايران در تاريخ ‪ ۱۶‬آگوست نيز نخستين مسابقه خود را در چارچوب رقابت‌های مقدماتی فوتبال جام ملت‌های آسيا در مقابل سوريه برگزار خواهد کرد.

کيکر نوشت: در حال حاضر از آری‌هان سرمربی تيم فوتبال باشگاه پرسپوليس به عنوان جانشين برانکو ياد می‌شود و وی نيز گفته است که اگر ايرانی‌ها به من نياز داشته باشند به آنها کمک خواهم کرد.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30611

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نشريه ورزشی کيکر: رويای ايران بر باد رفت، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016