چهارشنبه 28 تير 1385

امير قلعه‌نويی از تيم فوتبال استقلال رفت، ايسنا

قريب:
مربيان داخلی در اولويت هستند

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

امير قلعه‌نويی از تيم فوتبال استقلال جدا شد.

دکتر محمد حسين قريب، مديرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: با توجه به توافق با فدراسيون فوتبال و اهميت بحث ملی و حساسيت رقابت‌های پيش روی باشگاه استقلال تصميم گرفته شد که امير قلعه‌نويی از استقلال جدا شود.

وی ادامه داد: با توجه به صحبتی که با سرپرست فدراسيون فوتبال داشتيم و تاکيدی که وی بر روی اهميت بحث ملی و حساسيت رقابت‌های پيش روی استقلال داشت به توافق رسيديم که قلعه‌نويی از استقلال جدا شده و تمام زمان خود را صرف تيم ملی کند.

وی افزود: تاکيد سرپرست فدراسيون تاکيد درستی است و ما نيز آن را پذيرفتيم، بنابراين قلعه‌نويی پس از برنامه‌ای سه ساله که به قهرمانی استقلال در ليگ برتر منجر شد از تيم ما جدا شد.

قريب درباره‌ی گزينه‌های مربيگری استقلال به ايسنا گفت: اولويت ما مربيان داخلی است و برای انتخاب سرمربی شاخص‌هايی همچون مديريت بالا، خلق و خوی اسلامی و مادی نبودن را در نظر داريم و مربی آينده‌ی استقلال بايد تعامل بسيار مثبتی با بازيکنان ما داشته باشد.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا مربی آينده‌ی استقلال از پيشکسوتان اين تيم است، پاسخ داد: سعی می‌کنيم مانند وضعيت موجود که پيشکسوتان نقش اصلی را روی نيمکت دارند بتوانيم از توانمندی‌های پيشکسوتانی که شاخص‌های مورد نظر ما را نيز دارا هستند در کادر فنی استقلال استفاده کنيم.

مديرعامل باشگاه استقلال درباره‌ی تحليلش از سه سال کار مشترک با امير قلعه‌نويی گفت: واقعيت اين است زمانی که کار مشترک را شروع کرديم شرايط استقلال بسيار سخت بود. ما در رده‌بندی وضعيت بدی داشتيم و با مشکلات مالی بسياری روبرو بوديم. ضمن آن که انتظار هواداران و انتقال بازيکنان نيز از ديگر مواردی بود که کار ما را مشکل‌تر می‌کرد. در اين شرايط تيم را تحويل گرفتيم تنها با توکل به خدا و کار جمعی سير تکاملی خود را طی کرديم.

وی افزود: در همان زمان برنامه‌ی سه ساله‌ای را آغاز کرديم و به لطف خدا اين سه سال به قهرمانی استقلال منجر شد و همه‌ی همکاران هيات مديره چه در گذشته و چه در زمان فعلی، معاونان، مشاوران، کادر فنی و بازيکنان نقش مهمی را ايفا کردند که در اين ميان نقش امير قلعه‌نويی برجسته و مهم‌تر بود و انتخاب قلعه‌نويی به عنوان سرمربی تيم ملی در راستای قدردانی از وی بود و بايد به دليل انتخاب وی به جامعه‌ی ورزش و سرپرست فدراسيون تبريک بگويم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قريب ادامه داد: کاری که قلعه‌نويی پذيرفته وظيفه‌ی بسيار بزرگی است و بايد به صورت جمعی مديريت شده و با استفاده از پيشکسوتان و حمايت تمامی رسانه‌ها وی را در اين راه کمک کنيم تا بتوانيم در جام ملت‌های آسيا سربلند باشيم. ضمن آن که رقابت‌های جام ملت‌های آسيا امسال با توجه به اضافه شدن استراليا و حضور پنج تيم آسيايی که در جام جهانی حضور داشته‌اند بسيار سخت‌تر از دوره‌های قبل خواهد بود. اميدوارم با کاری جمعی قلعه‌نويی در اين راه موفق شود.

وی در پايان برای حضور قدرتمندانه‌ی استقلال در رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا، ليگ برتر و جام حذفی تاکيد کرد و به ايسنا گفت: ظرف چند روز آينده سرمربی جديد استقلال معرفی می‌شود و ما برای انتخاب خود به فاکتورهای مد نظر نيز پايبند خواهيم بود. ضمن آن که چند روز آينده در مصاحبه‌ی مطبوعاتی برنامه‌های خود را به صورت کامل اعلام خواهيم کرد.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30978

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'امير قلعه‌نويی از تيم فوتبال استقلال رفت، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016