سه شنبه 10 مرداد 1385

گفت‌وگوی کيکر با بازيکن اوساسونا، رومئو: با نکونام در دفاع راحت‌تريم، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


اوساسونا تيمی از شهر «پامپلونا»ی اسپانياست که در ميان شگفتی همگان فصل گذشته در مقام چهارم ليگای اسپانيا قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اوساسونا برای نخستين بار در تاريخ هشتاد و پنج ساله‌ی تاسيس اين باشگاه به ليگ قهرمانان اروپا راه يافته است.

برناردو رومئو از بازيکنان اين تيم اسپانيايی است که پيش از اين در سال‌های

۲۰۰۵-۲۰۰۲ در هامبورگ آلمان بازی کرده است. او اکنون بنا به قرعه در مرحله سوم و حذفی ليگ قهرمانان اروپا به تيم سال‌های پيش خود برخورده است. همين امر باعث شده تا او در گفت‌وگو با کيکر در اين باره به پرسش‌های خبرنگار اين نشريه پاسخ دهد.

متن اين گفت‌وگو در زير می‌آيد:

* آقای رومئو - اين رويارويی چندان هم برای شما خوشحال کننده نيست.

- بله، برای من همين طور است. بايد صادقانه بگويم که ما با بدشانسی روبرو شده‌ايم. اين ديدار در زمانی برگزار می‌شود که چهار هفته تا شروع لاليگا زمان داريم و ما در مرحله‌ی آماده‌سازی به سر می‌بريم. ما هنوز در شروع برنامه‌های آماده‌سازی هستيم و تا آماده شدن کارهای زيادی داريم.

* به نفع هامبورگ؟

- بله، با اين حال ما در بازی برگشت در خانه ميزبان هستيم. بازی سختی در انتظار هامبورگ خواهد بود. ما به آنها احترام می‌گذاريم اما هيچ واهمه‌ای از آنها نداريم. برای هر دو تيم بازی دشواری خواهد بود. هر دو تيم در خطر حذف از رقابت‌ها هستند.

* از هامبورگ چه انتظاری داريد؟

- حريفی بی‌نهايت تاکتيکی و عالی که به سختی شکست می‌خورد. با اين حال شايد رفتن فان بويتن از جمع آنها پاشنه آشيل آنها باشد.

* وبو مهاجم شما اين روزها با بيماری «مالاريا» مواجه شده است و به بازی رفت نخواهد رسيد. به علاوه اوساسونا از تجربه بين‌المللی چندانی برخوردار نيست. برتری تيم‌تان را در کجا می‌دانيد؟

- ما در ليگای اسپانيا برابر تيم‌های قدرتمندی بازی می‌کنيم. اگرچه ما وبو را در اختيار نداريم، با اين حال از نظر تهاجمی بسيار قدرتمند هستيم. ساوو ميلوسويچ سالهاست که در تيم ما حضور دارد. سولدادو را از رئال به خدمت گرفته‌ايم و «فونت» را هم از ويارئال به اوساسونا آورده‌ايم. جواد نکونام هم به تازگی با تيم ملی ايران در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان حاضر بوده است.

* اين بازيکن بيست و پنج ساله‌ی ايرانی را يکی از بهترين بازيکنان خط ميانی آسيا می‌دانند.

- ما می‌توانيم در خط حمله خود ايده‌های خوبی را تحقق بخشيم. در خط دفاعی هم از فصل گذشته مطمئن‌تر هستيم.

* شما در بازی‌های دوستانه خود تنها يک پيروزی يک بر صفر برابر «تولوز» فرانسه داشته‌ايد، راضی کننده است.

- با وجود تازه واردها کار برای من چندان آسان‌تر نشده است. اما بايد منتظر تصميم سيگاندا ماند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


* آيا برای شما در ليگ قهرمانان خطرناک نيست؟

- ما به تحرک و حرارت خودمان اميدواريم.

* در مورد زمان حضورتان در هامبورگ چه فکر می‌کنيد؟

- از آن زمان با احترام وحسرت ياد می‌کنم. سال‌هايی رويايی بودند. هواداران به من علاقه‌مند بودند. هنوز هم با کاردوسو تماس دارم.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31204

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفت‌وگوی کيکر با بازيکن اوساسونا، رومئو: با نکونام در دفاع راحت‌تريم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016