دوشنبه 22 آبان 1385

افشين قطبی، مربی ايرانی، کره‌ جنوبی از سفر به کشورمان بازماند، ايسنا

پيم وربيک در گفت‌وگو با ايسنا: اين شرايط پيچيده و نامتعارف است
قطبی: در دبی بازی را از تلويزيون تماشا می‌کنم



خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

افشين قطبی، مربی ايرانی کره‌ی جنوبی، از سفر به ايران و بازی دوستانه برابر تيم ملی بازماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، رواديد تمام بازيکنان و کادر فنی کره‌ی جنوبی به جز افشين قطبی از سوی سفارت ايران در سئول صادر شده است. مربی ايرانی کره از دليل تاخير و نگرفتن رواديد در زمان تعيين شده با وجود داشتن دو گذرنامه‌ی ايرانی و آمريکايی اظهار بی‌اطلاعی کرد.

«پيم وربيک»، سرمربی هلندی تيم ملی کره‌ی جنوبی در گفت‌وگوی اختصاصی با ايسنا پيش از سفر به ايران درباره‌ی نيامدن افشين قطبی گفت: «بسيار نااميد شده‌ام. همه نااميد شديم. اين شرايط پيچيده، گيج کننده و نامتعارف است. اين برای نخستين بار است که مربی تيم ملی کشوری را برای يک بازی به کشوری ديگر راه نمی‌دهند و نکته‌ی ديگر اين است که ما تازه از اين موضوع آگاه شده‌ايم.»

قطبی هم درباره‌ی شرايط بوجود آمده به ايسنا گفت: «از مدتی پيش برای گرفتن رواديد از طريق فدراسيون فوتبال کره اقدام کرده بوديم. اما، رواديد من صادر نشد. بسيار دوست داشتم که به کشورم بازگردم. اما اين اتفاق رخ نداد. اکنون مجبور هستم در دبی بازی را از تلويزيون تماشا کنم و تنها در انتظار معجزه باشم. از اين بابت بسيار متاسفم.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مقامات وزارت امور خارجه‌ی ايران داشتن گذرنامه‌ی ايرانی را برای ايرانی‌ها جهت ورود به خاک کشور ضروری می‌دانند. قطبی گذرنامه‌ی ايرانی‌اش را از طريق پدرش به سفارت ايران در دبی ارسال کرده است اما، به او اطلاع داده‌اند که با توجه به روند اداری و تهيه‌ی مدارک، او نمی‌تواند در زمان تعيين شده رواديد ايران را بگيرد.

تيم ملی کره‌ی جنوبی امروز ساعت ۱۷ به وقت تهران سئول را به مقصد دبی ترک می‌کند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32096

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'افشين قطبی، مربی ايرانی، کره‌ جنوبی از سفر به کشورمان بازماند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016