جمعه 26 آبان 1385

"کاناوارو" صاحب توپ طلای ۲۰۰۶ اروپا شد، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

"فابيو کاناوارو" بهترين مدافع حال حاضر فوتبال جهان و ستاره تيم ملی فوتبال ايتاليا و باشگاه رئال مادريد صاحب توپ طلای سال ۲۰۰۶ شد و رقبای بزرگی چون "اتوئو"،" آنری" ،" لمپارد" ، "‌‏بوفون" و غيره را کنار زد.

به گزارش ايلنا به نقل از رويترز ، مجله معتبر فرانس فوتبال ، توپ طلای خود را تحت عنوان "بالون دی اور" به کاناوارو اختصاص داد تا اين کاپيتان خوش اخلاق ، متعصب و تاثير گذار که به آن چه که مدت هاست استحقاقش را دارد ، دست پيدا کند.
پس از او ، بوفون دروازه بان تيم ملی ايتاليا به عنوان دومين بازيکن برتر انتخاب شده است.
مراسم اهداء جوايز و معرفی نفرات برتر با رای کارشناسان مردم و مربيان بيست و هفتم نوامبر برگزار خواهدشد . مدافع ارزشمند رئال مادريد در جام جهانی آلمان بسيار خوش درخشيد و ثابت کرد که در پست تخصصی خود هيچ رقيب جدی و قابل ذکری ندارد.
انتخاب او به عنوان صاحب توپ طلا تحت عنوان يک مدافع آخر نشان می دهد که فوتبال همچنان در خط حمله و ميان ‌‏آنهايی که اعداد تابلوی نتايج را تغيير می دهند نيست و هر ستاره‌‏ای در هر پستی می تواند بهترين باشد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از طرفی مطبوعات فرانسه اعلام کرده اند چون تا ۲۷ نوامبر مهلت زيادی باقی مانده است،تمام بازيها را زير نظر می گيرند و بعد فرد برتر را معرفی خواهند کرد، اما به نظر می رسد اين مساله تنها يک جنجال مطبوعاتی باشد و با توجه به اينکه چند پايگاه اينترنتی معتبر اين خبر را امروز اعلام کرده‌‏اند، انتخاب کاناوارو قطعی است.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32136

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"کاناوارو" صاحب توپ طلای ۲۰۰۶ اروپا شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016