جمعه 26 آبان 1385

تساوی تيم ملی اميد برابر پالميراس، در سومين ديدار دوستانه در برزيل، ايسنا

سيموئز: بهترين بازی‌مان را انجام داديم
بازيکنان اينجا معنی امکانات را فهميدند
مردانم می‌توانند مانند برزيلی‌ها بازی کنند


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

تيم ملی اميد در سومين ديدار دوستانه در برزيل برابر پالميراس به تساوی دو بر دو رسيد.

رنه سيموئز، سرمربی اميد در باره اين ديدار به خبرنگار ايسنا گفت: «بهترين بازی‌مان را انجام داديم و برابر پالميراس به تساوی رسيديم، حريف ترکيبی از بازيکنان ذخيره و آنهايی که در ليگ برابر "بوتافوگو" بازی کردند را داشت. دروازه بانشان مارکوس، قهرمان جام جهانی ۲۰۰۲ بود. پالميراس درصد بالای مالکيت توپ را داشت. اين موضوع ما را به فکر واداشت. بين دو نيمه بازيکنان‌مان از روبرو شدن با چنين بازيکنان با کيفيتی خوشحال بودند. حسينی و ميلاد نوری برای ما گل زدند.»

سيموئز درباره ديدار برابر سائوپولو هم گفت: « سائوپولو با ذخيره هايش بازی کرد. بازيکنانی که در ديدار ليگ برابر "گوياس" حاضر بودند، به ميدان نرفتند. تيم درک بهتری از بازی فشرده و يارگيری دونفره نشان داد. بهشاد، عملکردش را بهتر کرد و گل زيبايی به ثمر رساند.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی اميد اردوی برزيل را تا اين لحظه اينچنين ارزيابی کرد: «ما بازيکنان بزرگی داريم، آنها می‌توانند مانند برزيلی‌ها بازی کنند، پس چرا اين کار را نمی کنند؟ به سبب امکانات. بازيکنان‌مان خودشان می بينند که امکانات به چه معناست. هيچ يک از اينها در ايران وجود ندارند.»

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32144

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تساوی تيم ملی اميد برابر پالميراس، در سومين ديدار دوستانه در برزيل، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016