چهارشنبه 8 آذر 1385

آغاز رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسيايی، قطر با سه گل بازی‌ها را افتتاح کرد، ايپنا

شب ‌گذشته (سه‌شنبه ۷ آذر) و در آغاز مسابقات فوتبال بازی‌های آسيايی دوحه، ميزبان اين رقابت‌ها با ۳ گل تيم المپيک اردن را که از گروه يک انتخابی بالا آمده بود شکست داد.

به گزارش گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ايران (ايپنا)، در بازی‌های روز اول تيم‌های المپيک کويت، بحرين، تايلند، کره جنوبی و ازبکستان نيز مقابل حريفان خود به پيروزی رسيدند.

"سباستين سوريا" در دقيقه ۶، "عادل لامی" در دقيقه ۶۹ و "حسين ياسر" در دقيقه ۷۱ سه گل قطر را به ثمر رساندند.

در بازی ديگر گروه A، تيم المپيک ازبکستان با نتيجه ۲ بر يک امارات را شکست داد. "الکساندر گينريخ" هر دو گل ازبکستان را در دقايق ۴۴ و ۵۵ به ثمر رساند وتنها گل امارات در دقيقه ۶۹ توسط "عادل المرزوق" وارد دروازه ازبک‌ها شد.

در گروه سوم نيز کويت با ۳ گل تيم قرقيزستان را مغلوب کرد. در اين بازی "محمد سند" دردقيقه ۵۷، "حسين الموسوی" در دقيقه ۷۴ و "بدر الموتاوا" نامزد دريافت جايزه بهترين بازيکن آسيا در آخرين دقيقه بازی، گل‌های کويت را وارد دروازه قرقيزستان کردند.

تايلند نيز در بازی‌های همين گروه با تک گل "سوچائو نوتنوم" در دقيقه ۱۱ بازی را به سود خود تمام کرد و توانست مقبال فلسطين به پيروزی برسد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بحرين نيز با دو گل "سعيد محمد عدنان" با نتيجه ۲ بريک از سد ويتنام گذشت و اولين پيروزی در گروه دوم اين رقابت‌ها را به نام خود ثبت کر. در همين گروه، کره جنوبی با گل‌های "لی چون سو" در دقيقه ۲ و "پارک چو يانگ" در دقايق ۵۸ و ۷۳ با نتيجه ۳ بر صفر از سد بنگلادش گذشت.

در ادامه اين مسابقات امروز شش بازی ديگر انجام خواهد شد و طی آن تيم‌‌ اميد کشورمان مقابل مالديو قرار خواهد گرفت.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32281

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آغاز رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسيايی، قطر با سه گل بازی‌ها را افتتاح کرد، ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016